Het is spijtig genoeg gebeurt, en ik hoop voor hem ook dat het in de toekomst niet meer zal gebeuren.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rosita schreef:Wanneer hij zo fel is op katten snap ik trouwens niet goed wat hij in huis deed met 5 katten? De kat op het spek binden heet dat;-). Aan dat kattenjagen is erg goed te werken trouwens, in samenwerking met een gedragstherapeut bijvoorbeeld.
Billy schreef:Wie zegt dat, als een hond een kat pakt, dat hij dan ook gelijk een kind zal pakken? Dat slaat nergens op.
Daarbij dat hele bloedproeven verhaal is onzin.
Mijn honden eten vers en soms ook rauw vlees, maakt dat ze onbetrouwbaar?
Mijn Jack Russell heeft al verschillende konijnen en cavia's gemold, toch kunnen kinderen alles met haar doen.Mi zoek jij een beetje een smoes om je hond te herplaatsen. Je gebruikt argumenten die niet relevant zijn, en daarbij ben je blijkbaar niet bereid om je verantwoordelijkheid te nemen en te zorgen dat je de hond goed onder controle hebt zodat hij geen katten meer kan grijpen.
Ik hoop dat je een goed huis vindt voor de hond, maar neem de volgende keer zeldf een van de HEMA
Winddancer schreef:[
annepanne schreef:
De ts verteld toch dat het een te groot risico op loslopen geeft omdat de tuin nogal eens open gaat? Dan heb je geen controle meer over je hond en je weet nooit wat kinderen doen.. Dat is het ook nog eens! Als een kind vervelend zou doen tegen deze hond dan zou deze misschien eerder happen dan een andere hond! Zou zelf dat risico niet durven lopen!
Desiree schreef:En dit vind ik persoonlijk een hele nare opmerking naar iemand die het beste voor haar hond wil!!Ik vecht ervoor.
Quellian schreef:Absoluut in laten slapen!
En waarom? Simpelweg omdat je het je niet kunt permitteren als hij een keer ontsnapt en een kind (of kat) pakt.
Mijn dieren moeten zulke fratsen niet uithalen, hoe gek ik ook op ze ben.
Edit: ik heb net je advertentie gelezen, ik zou wel een link van dit topic erbij zetten als ik jou was.
KiWiKo schreef:als een hond een inbreker pakt, en de inbreker is gewond, ben je als eigenaar aanprakelijk........ ook al staat ie man met zijn hand in de kluis