Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jarrah schreef:Wat een onzin zeg om geen hond te nemen in jullie situatie, je ziet tegenwoordig nog maar weinig mensen die er uberhaupt tot zo diep over nadenken!
Ik ben ervan overtuigd dat als jullie die hond écht willen en dan ook 100% voor die hond gaan, dat dat dier, ondanks dat jullie allebei fulltime werken, niks te kort zal komen hoor! Veel suc6
jarrah schreef:Wat een onzin zeg om geen hond te nemen in jullie situatie, je ziet tegenwoordig nog maar weinig mensen die er uberhaupt tot zo diep over nadenken!
Ik ben ervan overtuigd dat als jullie die hond écht willen en dan ook 100% voor die hond gaan, dat dat dier, ondanks dat jullie allebei fulltime werken, niks te kort zal komen hoor! Veel suc6
Snackie schreef:K heb niet alles gelezen,dus weet niet of het er staat.
ik en mijn vriend werken ook hele dagen.
wij hebben 2 hondjes
(1 is nog pup)
ze worden bij ons om 8u uit gelaten(ik vertrek om 9u) daarna om 12u(vertrek ik om 13u)
en om half 6 als ik thuis kom,van werk en paard.
bij ons gaat dat prima
thaollat schreef:Ik werk van 8 tot 12 en 1 tot 5.. mijn vriend van 7 tot 4..
We lieten haar eerst alleen in de keuken.. ging goed! toen poging huiskamer.. ging niet goed zoals je al in mn link hebt gelezen..
dus sinds gisteren is ze weer in de keuken in een mand.. dus ze heeft de ruimte.
als ik smiddags thuis komt blijft ze in dr mand liggen en als ze me ziet rent ze meteen naar me toe.
als ik dan weer weg ga geef ik dr een kluif of een snoepie..
en dan zwaai ik altijd naar dr.. en zeg ik doei.. zodat ze ook weet dat ik weg ga.
we hebben haar op een vrijdag opgehaald en ben vanaf maandag een week halfe dagen wezen werken.
als ik weg ging legde ik kranten neer zodat ze daarop kon plasseb en met een maand hielt ze het al op!! dat ging echt heel goed..
meteen dat weekend om het half uur uitgelaten..
Nu had ik haar gister middag weer in de keuken gedaan en dat ging dus ook weer perfect!!
dus geen bench gewoonin dr mand maar wel opgesloten..
Groetjes!!
en laat even weten wat je doet!!
thaollat schreef:Jah ze heeft de eerste week gepiept.. de buren hebben haar 2 of 3 keer gehoord over de heele week..
toen na die week bedacht ik me dat ik de radio wel aan kon doen dus zo gezegt zo gedaan!! en toen ging het goed!!..
Ik moet er wel even bij zeggen dat we een hoekwoning hebben.. dus hadden alleen aan 1 kant de buren last..
Ook heb ik haar in het eerste weekend een half uurtje of een uurtje alleen gelaten.
En liep ik om om te kijken wat ze deed.. slapen..
ze slapen heel veel in het begin..
thaollat schreef:Jah idd!! en heb je al een beetje een idee??!!
thaollat schreef:Bij deze wandelschema.. hebben wij ons ook aan gehouden vooral in het begin..
http://www.xs4all.nl/~ator1175/beweging.html
Rosita schreef:´t gemiddelde paard wat 23 uur per dag in een box staat piept ook niet............ Alles kán....... maar dat was de vraag niet toch?
Rosita schreef:´t gemiddelde paard wat 23 uur per dag in een box staat piept ook niet............ Alles kán....... maar dat was de vraag niet toch?
thaollat schreef:K heb me er wel aan gehouden alleen speelt ze wel gewoon los hoor!
alle pups in het park lopen los..!
Vehlan schreef:thaollat schreef:K heb me er wel aan gehouden alleen speelt ze wel gewoon los hoor!
alle pups in het park lopen los..!
Ja daar dacht ik ook al aan, je ziet heel veel pups gewoon los door het park lopen, maar stopt ze wel met spelen zodra ze moe word of gaat ze gewoon door zodat je op een gegeven moment in moet grijpen?