[FOTO] geen ras zuivere labrador????

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ieleoor

Re: [FOTO] geen ras zuivere labrador????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-06 19:01

Renske_ schreef:
kijk eens in mijn profiel naar Blake, ook een kruising labrador, ook lijkt er wat flatcoat of herder in te zitten bij die van ons

al is ie volgens zn belgische papier een zuivere labrador, maar dat zie je al gelijk dat dt tniet zo is Nagelbijten / Gniffelen
hij komt uit het asiel vandaan en daar dachten ze dat er herder ofzo doorheen zat

leuke hond heb je, dat zeker Haha!

ja je zal me wel heel dom vinden maar ik weet niet hoe je iemands profiel moet bekijken hahaha Bloos!

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 19:12

ieleoor schreef:
Renske_ schreef:
kijk eens in mijn profiel naar Blake, ook een kruising labrador, ook lijkt er wat flatcoat of herder in te zitten bij die van ons

al is ie volgens zn belgische papier een zuivere labrador, maar dat zie je al gelijk dat dt tniet zo is Nagelbijten / Gniffelen
hij komt uit het asiel vandaan en daar dachten ze dat er herder ofzo doorheen zat

ja je zal me wel heel dom vinden maar ik weet niet hoe je iemands profiel moet bekijken hahaha Bloos!

knopje profiel onder iemand's bericht Knipoog

kleine_joyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 19:19

Dit is mijn (labrador) zo hebben we dr gekocht maar we kwamen er achter dat het dus een Engelse Jacht Labrador was.
Ze lijkt niet egt heel erg op die van jou maar misschien kruising met zoeen als mijne.
Afbeelding

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 19:25

@ renske niemand herkent het middenstuk van onze hond Haha! hij heeft zo`n raar knikje hahaha. We noemen hem ook wel bananenhondje Haha! Haha!

De echte labrador (voorheen verscheidenen gehad) kijken vaak wat gemoedelijk, ietwat "lui" uit hun ogen. Hebben een brede "kop". Het valt mij op qua kruisingen dat die honden vaak scherper in hun gezicht zijn en helderder uit hun ogen kijken...die van ons is dan een kruising met een herder, onze andere hond (herder x stabij) heeft precies dezelfde oogopslag.Volgens mij typisch herder Bloos

magicunicorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 19:26

hmmm wel leuk om te zien dat er zoveel verschillende types zijn. Of je hond raszuiver is of niet kan ik niet beoordelen. Heb veel verschillende labradors gezien, wij hebben een Amerikaans gefokte en die is veel slanker / smaller hoofd met echte jachtknubbel boven op z'n kop, dan de Nederlandse gefokte die ik ken.
niet zo'n beste foto maar de enige die ik van alleen z'n hoofd heb
Afbeelding

succes met je zoektocht!

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 19:33

magicunicorn schreef:
hmmm wel leuk om te zien dat er zoveel verschillende types zijn. Of je hond raszuiver is of niet kan ik niet beoordelen. Heb veel verschillende labradors gezien, wij hebben een Amerikaans gefokte en die is veel slanker / smaller hoofd met echte jachtknubbel boven op z'n kop, dan de Nederlandse gefokte die ik ken.
Afbeelding

succes met je zoektocht!

IEKS! Ik schrik me een hoedje Haha! Sprekend mijn hond!

magicunicorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 19:56

hahaha das grappig! dat ze soms zo op elkaar lijken he! Met dat warme weer(lang geleden) waren er bij het water meer honden te vinden. Op een gegeven moment zwommen er 4 labradors...zie dan maar die van jou er weer uit te vissen!

ieleoor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-06 21:14

magicunicorn schreef:
Afbeelding

succes met je zoektocht!

mooi beessie hoor!!ik dacht even dat het chevy was ,maar chev zijn neus is toch iets langer denk.

xjudithx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 21:25

Ik moest meteen aan een Deense Dog denken. Ik zag dat dat al vaker genoemd is, maar dat iemand anders er weer zeker van was dat dat het niet is...

ieleoor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-06 21:27

Renske_ schreef:

ja aan het koppie te zien wel veel overeen komst.leukerd hoor!!!mooi paard ook !!!

ieleoor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-06 21:28

xjudithx schreef:
Ik moest meteen aan een Deense Dog denken. Ik zag dat dat al vaker genoemd is, maar dat iemand anders er weer zeker van was dat dat het niet is...

toch denk ik het stiekem ook

Mistic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 21:32

Ik krijg het idee dat hij gekruisd is met een Dalmatier.

Een vriendin van mij heeft ook een labxdalmaat en die ziet er precies hetzelfde uit.

Misschien kan je DA wel zeggen wat het hoogstwaarschijnlijk kan zijn.

Sjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 21:47

Wij hebben ook een niet raszuivere Lab/kruising, althans dat vermoeden we. M'n ouders hebben haar gekocht in een kennel, maar er werden geen papieren bij gegeven, alleen getattoeerd in het oor. Onze Lab. is veel te klein gebleven en heeft een veel te spitse kop voor een Lab en wat krullen/slag bij haar achterhand. Ook heeft ze erg veel temperament. Iemand enig idee wat er verder voor een ras door zou kunnen zitten (zie foto's in profiel)

EmDee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 23:02

Mistic schreef:
Ik krijg het idee dat hij gekruisd is met een Dalmatier.

Een vriendin van mij heeft ook een labxdalmaat en die ziet er precies hetzelfde uit.

Misschien kan je DA wel zeggen wat het hoogstwaarschijnlijk kan zijn.

In mijn profiel staat een foto van mijn hond, kruising Labrador/Dalmaat, hij lijkt best veel op een labrador, maar heeft bijvoorbeeld de staart van de Dalmaat

ieleoor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-06 11:05

Afbeelding chevy met zijn nieuwe vriend

ieleoor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-06 11:06

beetje wazig maar wel leuk.