Citaat:Dit ben ik niet met je eens.
Er is geen sprake van een hetze, eerder van een gedoogbeleid.
Deze wet is er al vanaf 1993. En als mensen zichzelf eens net zo voorbereiden bij het kopen van een pup als bij een koelkast zou iedereen op de hoogte zijn van deze wet.
De mensen die willens en wetens dit soort pups kopen willen er een hetze van maken, omdat zij denken boven de wet te kunnen staan en denken risico's te kunnen nemen met levende wezens.
Citaat:Dat ben ik wel met je eens, maar ik vind het persoonlijk, moeilijk om te moeten beslissen over het leven van een levend wezen, met gevoel. Moet ik iemand, of eigenlijk de hond, gaan verlinken....... Ik vind dat erg ver gaan en kan me daar dus ook niet in vinden....... Misschien heb ik me niet helemaal goed uitgedrukt net.
nooi zal ik mee werken of helpen aan deze wet door honden te verlinken, ik zal hooguit eigenaren vragen of ze wel weten waar ze mee lopen ( en eerlijk erg vaak kun je dan alleen een grote smoel krijgen, mensen willen niet wijzer worden soms)
maar dat ik geen honden verlink, wil niet zeggen dat ik het prima vind dat mensen ze blijven kopen, je speelt met het leven van een dier, dat is in mijn ogen egoisme , geen honden liefde.
dat de wet k*t is, niet klopt enz, dat is zo, maar daarmee gaat hij niet weg. en dus zal men zich aan de wet moeten houden, en alleen een bepaald type hond met papier aan moeten schaffen.