Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jamayka schreef:Ik weet niet hoe oud de kinderen zijn. Maar ik zie dat golden retriever en labrador veel worden genoemt. Wat veel mensen niet weten is dat deze honden in de top 2 staan samen als het om bijters gaat. Ik zou hier dus voorzichtig mee zijn als het om kleine kinderen gaat.
sammie_44 schreef:We hebben ons og laten va,llen op kruizingpuppies; australian cattledog X labrador. Onwijs leuke lieve ouders en opgegroeit in een groot gezin met katten.
Natuurluijkzitten er bij asielhonden genoeg leuke, lieve honden. Maar wij willen die kans niet nemen om weer een asbakkie te krijgen die schuw is enz. en die beschadigingen heeft opgelopen in zijn verleden!
Jamayka schreef:Ik weet niet hoe oud de kinderen zijn. Maar ik zie dat golden retriever en labrador veel worden genoemt. Wat veel mensen niet weten is dat deze honden in de top 2 staan samen als het om bijters gaat. Ik zou hier dus voorzichtig mee zijn als het om kleine kinderen gaat.
sammie_44 schreef:@MightyMike: dat bedoel ik..
@Plunk: Nee, we hebben geen ervaring met honden.
sammie_44 schreef:Bedankt voor het waarschuwen, maar we hebben haar in ieder geval en niets of niemand kan haar nog van ons afnemen of haar van ons wegjagen
!