`sorry. maar wie weet het hier!!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

enidan23

Re: `sorry. maar wie weet het hier!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 18:52

uiterlijke kenmerken dan,rosita!
mijn vader komt uit irak en mn ma is nederlands, mn zus lijkt op mn pa en ik op mn ma,,kortom ik lijk op een nederlander en mn zus op een buitenlander. kan dat niet voor honden gelden?

Liza_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 18:54

Ik denk dat ik een aflsag heb gemist Bloos

Rosita

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 19:04

enidan23 schreef:
uiterlijke kenmerken dan,rosita!
mijn vader komt uit irak en mn ma is nederlands, mn zus lijkt op mn pa en ik op mn ma,,kortom ik lijk op een nederlander en mn zus op een buitenlander. kan dat niet voor honden gelden?

Yep, kan heel goed. Helemaal met je eens. Op de uiterlijke kenmerken van dit moment bij het hondje Summer wordt dus ook gereageerd. Maakt niks uit hoeveel genen ze van wie heeft gekregen. Een beetje JR en een beetje Ambull en op dit moment ziet het er RAD-achtig uit. De tijd zal het verder leren, reken erop dat alle mensen die zich zo druk gemaakt hebben hun duimen stevig gekruisd houden voor dit hondje want het zijn allemaal onvervalste hondenliefhebbers! Juist daarom maken zij zich zo druk.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 19:06

Er zijn de laatste tijd nogal wat mensen die er van houden alle dierentopic te verzieken, hopelijk gaat bokt hier binnenkort wat aandoen!!!!

enidan23

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 19:10

oke rosita, dt is duidelijk en ben het met je eens..
maar als je het vorige topic doorleest gaan er heel veel mensen al van uit dat de pup onder de wet valt,,en daar stoorde ik me dus aan..
er is een kans maar er is ook een kans dat hij er niet onder valt.
en vindt dat er dan vrij weinig te discusseren valt.

Tyron

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 19:21

Mijn god, nou beginnen dezelfde bokkers die het andere topic hebben verpest hier weer opnieuw.
Laat Rocky gewoon blij zijn met haar pup en ga andere mensen vervelen!!!!!

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 19:21

orionneke schreef:
Er zijn de laatste tijd nogal wat mensen die er van houden alle dierentopic te verzieken, hopelijk gaat bokt hier binnenkort wat aandoen!!!!

Misschien had bokt beter alleen paardenforum kunnen blijven dan?

Ik zal wel nooit begrijpen waarom mensen het wel erg vinden als een gezonde hond zinloos wordt ingeslapen maar het niet erg vinden dat dit soort honden bewust worden gefokt en (al dan niet bewust) worden gekocht.

Foutjes zijn dit soort honden echt niet hoor, dan moet je wel heel naief zijn om dat te geloven.
De pups van dit soort kruisingen brengen belachelijk veel geld op dus voor de mensen is het een goudmijntje.

Niemand weet hoe deze hond zich verder zal ontwikkelen maar er is wel een risico. En als het verkeerd ontwikkeld is dat risico dat de hond gewoon een spuitje krijgt.
Dat gaat tegen al mijn dierengevoelens in en ik zou het risico nooit een dier aan willen doen.

Laat dit soort honden in de landen waar ze toegestaan zijn en stop de fok van dit soort honden hier in Nederland waar het niet is toegestaan.
Nogmaals: Als niemand de pups meer koopt dan stopt de fok ook vanzelf. Geen afzet is geen geld en dan is de lol er snel vanaf.

Er zijn kruisingen zat die niet het risico lopen om onder de pitbull wet te vallen.

En dan wil ik nogmaals zeggen dat ik van harte hoop dat dit hondje op een doodgewone Jack Russell Terrier gaat lijken.

En bandogs vind ook niemand meer stoer hier als ze alles pakken wat op het terrein van de eigenaar komt, zeker niet als dat toevallig een kind betreft.

Rosita

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 19:33

Ik ben één van die mensen die zich daar zorgen over maakt enidan23 en die zich ook op die manier uitgelaten heeft. Waar ik me gedurende het topic nog meer zorgen over ging maken is over het niet begrijpen en niet kennen van die RAD-regeling door mensen. Het is nogal wat dat ze 'zomaar' je hond weg kunnen halen, daar kun je maar beter goed van weten hoe het zit allemaal toch?
Wanneer mensen dan gewoon niet (willen?) horen dat het best wel ernstig is allemaal...... dan wordt je soms wat narrig. Nooit persoonlijk bedoeld denk ik trouwens.

Maar als een itisy73 het nog steeds 'verzieken van een topic' vindt...... tja, dan lijkt het of je tegen dovemansoren spreekt?

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 19:35

itisi73 schreef:
Mijn god, nou beginnen dezelfde bokkers die het andere topic hebben verpest hier weer opnieuw.
Laat Rocky gewoon blij zijn met haar pup en ga andere mensen vervelen!!!!!

Misschien even teruglezen wie deze discussie weer heeft uitgelokt? Knipoog

Misschien ook even teruglezen en zien dat sommige mensen het nodig vinden om foute informatie over de pitbull wet neer te zetten? Voor jou misschien niet belangrijk maar voor de honden in kwestie wel.

Iedereen hier hoopt dat Rocky zo lang mogelijk van haar hond mag genieten en als ze zelf niet weer gezegd had dat zij zichzelf niet aan de wet hoefde te houden was er ook niet weer zo'n discussie ontstaan.
Er ontstaat hier weer een discussie binnen een discussie, dat was te verwachten natuurlijk.
Het vorige topic was immers niet voor niets op slot gegaan en volgens mij was het toch al niet de bedoeling om soortgelijke topics dan weer te openen op bokt.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 19:39

ThePast03 schreef:
orionneke schreef:

Misschien had bokt beter alleen paardenforum kunnen blijven dan?.

Hoe moet ik dit oppakken??

Ik bedoel er zijn hier mensen die alleen maar op bokt zijn op de beestenboel afdeling om steeds maar hun meningen te blijven spiegelen keer op keer op keer op keer en dit doelloos blijven herhalen tot het uiterste irritante voort. Dit is geen normale bokker meer die gewoon leuk even reageert op iemand zn vraag of foto's................

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 19:40

ThePast03 schreef:
Het vorige topic was immers niet voor niets op slot gegaan en volgens mij was het toch al niet de bedoeling om soortgelijke topics dan weer te openen op bokt.

Klopt helemaal. Slotje dus.