Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Michelle__ schreef:Of katten die lekker met hun nageltjes over de auto heen lopen en zo... Niet echt lekker voor degene van wie de auto of de scooter is...
Tulandro schreef:_Michelle__ schreef:Of katten die lekker met hun nageltjes over de auto heen lopen en zo... Niet echt lekker voor degene van wie de auto of de scooter is...
Katten hebben hun nageltjes niet uit hoor, als ze lopen.
GOd, wat zijn er hier veel mensen gefrustreerd, weinig dierenvrienden hier! Ik woon in een omgeving waar heel veel mensen katten hebben, en iedereen vind die van een ander ook leuk. Daarbij woon ik aan een erg groot park, dus hij heeft genoeg ruimte. Maar ik vind het erg kort door de bocht om te zeggen dat je dan maar moet verhuizen, alsof iedereen een boerderij kan betalen?
Tulandro schreef:Katten hebben hun nageltjes niet uit hoor, als ze lopen.
GOd, wat zijn er hier veel mensen gefrustreerd, weinig dierenvrienden hier! Ik woon in een omgeving waar heel veel mensen katten hebben, en iedereen vind die van een ander ook leuk. Daarbij woon ik aan een erg groot park, dus hij heeft genoeg ruimte. Maar ik vind het erg kort door de bocht om te zeggen dat je dan maar moet verhuizen, alsof iedereen een boerderij kan betalen?
_Michelle__ schreef:Nee ze hebben hun nageltjes niet uit als ze lopen, maar wel als ze liggen en hun eigen eventjes lekker uitrekken.
Kom maar eens bij mijn auto kijken wat die poezelige kattenpootjes hebben aangericht. Allemaal krassen
Misschien dat dat sommige mensen niet zoveel boeit, maar ik ben zuinig op mijn auto wat dat betreft.
En ik ben wel degelijk een dierenvriend, maar ik moet geen last hebben van andermans dieren.
Tulandro schreef:@ DesireeGoh, ik maak me er gewoon niet druk om. Ik heb in de 20 jaar dat wij katten hebben nog nooit iemand horen klagen. Als je mij zou kennen zou je dit absoluut niet zeggen, dat ik egoistisch ben. Ik ben juist te sociaal. En ik ben daarbij ook realistisch, want katten zijn nog lang niet zo makkelijk thuis te houden als honden.
Desiree schreef:Tulandro schreef:@ DesireeGoh, ik maak me er gewoon niet druk om. Ik heb in de 20 jaar dat wij katten hebben nog nooit iemand horen klagen. Als je mij zou kennen zou je dit absoluut niet zeggen, dat ik egoistisch ben. Ik ben juist te sociaal. En ik ben daarbij ook realistisch, want katten zijn nog lang niet zo makkelijk thuis te houden als honden.
Ze weten ook niet bij WIE ze moeten zijn als jouw kat ze op de een of andere manier lastig valt. WAnt dat is ook weer zo iets. Als je mensen namelijk hoort klagen over katten en ik zeg dat ze de eigenaar erop moeten aanspreken (toevallig gisteren nog zo'n gesprek gehad met mensen die dus als gevolg van een hekel aan katten gekregen hadden, en ik moest het nog voor de dieren op nemen ook) dan zeggen de mensen dat ze geen idee hebben waar die kat ergens thuis hoort. En dat is dus ook weer lekker gemakkelijk voor katteneigenaren. HOeven ze geen verantwoording af te leggen naar anderen.
_Michelle__ schreef:@Tulandro: om heel eerlijk te zijn kom je nu dus niet echt sociaal over, maar dat is mijn mening...
Dat jij er geen problemen mee hebt wil niet zeggen dat andere mensen dat niet hebben. Ik zal niet zomaar naar die mensen toegaan en zeggen dat ik last heb van de kat en zo zijn er vele met mij!
Tulandro schreef:Wij hebben een tuin, maar ik heb mijn moeder ook nog nooit horen klagen over kattenstront. Ik accepteer gewoon dat er vreemde katten in mijn tuin lopen, ja en die moeten ook hun behoeftes doen, maar ik zie ze in ieder geval niet. Storen jullie je dan ook aan vogelpoep?
Tulandro schreef:Desiree schreef:Ze weten ook niet bij WIE ze moeten zijn als jouw kat ze op de een of andere manier lastig valt. WAnt dat is ook weer zo iets. Als je mensen namelijk hoort klagen over katten en ik zeg dat ze de eigenaar erop moeten aanspreken (toevallig gisteren nog zo'n gesprek gehad met mensen die dus als gevolg van een hekel aan katten gekregen hadden, en ik moest het nog voor de dieren op nemen ook) dan zeggen de mensen dat ze geen idee hebben waar die kat ergens thuis hoort. En dat is dus ook weer lekker gemakkelijk voor katteneigenaren. HOeven ze geen verantwoording af te leggen naar anderen.
Jij bent duidelijk zwaar tegen katten.. jeetje, jij leeft je pas niet in.
Tulandro schreef:Iedereen in de buurt weet dat wij 2 katten hebben hoor, wij praten er vaak genoeg over. Toen mijn vorige kat vermist was, heeft iedereen lief mee gezocht, en iedereen weet ons te vinden. Ik kan gewoon echt niet begrijpen wat je tegen katten kunt hebben.
ThePast03 schreef:Tulandro schreef:Iedereen in de buurt weet dat wij 2 katten hebben hoor, wij praten er vaak genoeg over. Toen mijn vorige kat vermist was, heeft iedereen lief mee gezocht, en iedereen weet ons te vinden. Ik kan gewoon echt niet begrijpen wat je tegen katten kunt hebben.
Daar ga je voor het gemak maar van uit dat iedereen weet welke katten van jou zijn en dat niemand er last van heeft als je ze niet hoort.
Hier lopen ook veel katten los en ik heb geen idee welke kat van wie is. Dan erbij ben ik dierenliefhebber en zal niet snel gaan klagen bij de eigenaar.
Maar dat wil niet zeggen dat ik het leuk vind om andermans huisdier in mijn tuin te hebben.
Maar ja dat zal jou een worst wezen waarschijnlijk of een ander het wel of niet leuk vindt, ze doen het er maar mee. Dat is jouw definitie van sociaal.