Nalatjuh, ik denk niet dat het kwaad kan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dessie schreef:samp schreef:dessie: Ik heb fretten maar ik leg er ook altijd een fles uit de vriezer in met een doek eromheen dat is denk ik beter omdat anders hun tong er aan vast blijft plakken, maar 1 van mijn fretten die haalt de doek er een stukje af en likt het condens van de fles.En bij een fles kunnen ze er wat makkelijker tegenaan liggen dan bij een ijsklontje
![]()
Ik zou ze 's ochtens en 's avonds los laten lopen want 's middags zijn ze niet zo actief door die hitte en 's ochtens en 's avonds is het wat koeler voor ze.
wij moeten ze in een bakje doen, en dan onder een handdoek, ook hebben ze met de hitte meer water als eerst, ze hebben in de kooi een grote bak, met 2 ijsklontjes erin, en dan nog 1 flesje die voor konijnen is en 1 zo'n flesje voor ratjes geloof ik.. we laten ze 's avonds rennen en zetten dan de koude does heel zachtjes aan, ze kunnen zelf kiezen of ze hieronder willen.
katrienh schreef:vind het top van je dat je mensen probeert te waarschuwen
qt_shetties schreef:@ Lauwsiej: Wij doen er in de winkel geen doek of iets omheen, en de beestjes vinden het heerlijk, thuis pcies het zelfde, en we hebben nog niet mee gemaakt dat er een beestje aan is blijven plakken
@ Nalatjuh: wij doen het zelf niet bij de kleine knagers, maar denk dat dat prima kan,