Ik heb lambo gezien hoor net op tv. En wat issie leuk!! Hoe lief die er over heen springt, en leuk verhaaltje erby! Leuk dat het allemaal door bokt komt, zo zie je maar waar bokt allemaal wel niet goed voor is Me moeder en ik vonden het erg leuk om te zien!
Ik zag je langskomen op RTL4, het zag er echt super uit. Alhoewel ze wel zeiden dat Lambo over een hek heen sprong, in de paardenwereld noemt men dat een hindernis Maar Lambo is echt te hip Straks heeft hij en jij ook denk ik hordes fans hoor
Ik heb het net ook gezien! Ik zag het voorstukje van 4 in het land op tv, ik meteen naar mijn man schreeuwen dat Lambo op tv komt Ik had je topic over Lambo al eens aan hem laten zien. Lambo is cool We vonden het een erg leuk stukje!
Ik heb net naar hart van NL zitten kijken. Erg leuk hoor die Lambo! Zo wordt je schaapje nog een echte BS-ser (bekend schaapje). Veel plezier gewenst met alle aandacht. Erg stoer hoor zo'n leuk schaapje! Lambo deed het prima op TV.
Ik heb het zonet gezien Heb je topics wel bijgehouden en verbaast aan vriendinnen laten zien maar nog nooit echt gereageerd. Heb een half uur die rot soap gekeken ¬¬ Om Lambo te zien maar 't is echt geweldig
Haha leuk dat jullie het ook leuk vonden. En toch is en blijft het raar om je zelf daar zo in beeld te zien. Wij zaten hier ook te zappen van rtl 4 naar sbs 6 en weer terug. Gelukkig kwam Hart van Nederland wat later dan geplant konen we het mooi allebij na elkaar zien en opnemen natuurlijk.
Ik kreeg de filmpjes van Lambo dan niet op internet maar op deze manier hebben jullie hem toch nog kunnen zien
Hej, IK heb hem toch gezien, bij het weer. Hoezo, ik kon weer eens niet lezen Naja, maakt ook neit uit. Ik vond het super leuk om hem eens werkelijk in actie te zien zeg maar. Heel erg leuk! Groetjes, mij
Ik vind het echt super voor je dat je geweldige schaap zoveel aandacht krijgt. Ik had het al een beetje aan zien komen Misschien kunnen jullie het circus in, samen met Polly
Zat te zappen en heb het bij toeval gezien. Dacht meteen he dr was toch ook een bokker met zo'n fantastisch schaap.. en je was het nog ook. Zag er goed uit op tv!