Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tieme schreef:Wij hebben 2 duitse herders gehad. ik vindt het prachthonden met een super karakter. ik krijg binnenkort een oudduitse herderpup. het nestje is vorige week geboren dus hoop over een paar weken te gaan kijken.
LecyTinker schreef:@Wilawander... dat is idd een mooi dier... Het is dat de mijne een geknipt mannetje is, maar moest het een vrouwtje zijn geweest dan had ik echt wel een met-jou-zou-ik-wel-eens-een-beschuitje-willen-eten afspraakje geregeld...
LecyTinker schreef:@Wilawander... dat is idd een mooi dier... Het is dat de mijne een geknipt mannetje is, maar moest het een vrouwtje zijn geweest dan had ik echt wel een met-jou-zou-ik-wel-eens-een-beschuitje-willen-eten afspraakje geregeld...
silvana schreef:Wilawander het valt mij op dat de stop van zo'n langhaar erg gehoekt is.Ik heb dat al vaker bij langharen gezien.Weet jij hoe dat komt,ik vraag me af of dat door invloed van een ander ras komt?
judith_cloud schreef:. Mijn vader gebruikt ze als werkhonden. Helaas zijn ze tegen wordig niet zo sterk meer in hun rug en heupen. Vandaar dat we nu een kruizing DH hebben