hond bijt kat oog uit !

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Britt

Re: hond bijt kat oog uit !

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 15:17

Jij bent de enige die reageert in dt topic terwijl er al ruim 2 weken niet is gereageerd, ik geloof dat jij dit topic wel heel graag dicht wil hebben?

Miss_Cally

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 15:48

Ketaki schreef:
Desiree schreef:
Dit is gewoon een stom ongeluk geweest.

dit is GEEN stom ongeluk Boos!

als je wist dat de hond zo zou reageren, had je er allang aan moeten werken.
of door iemand moeten laten verbeteren zodat hij/zij dat niet doet.
hier zijn echt niet zomaar excuses voor.
afleren dat soort gedrag

Dat soort dingen kun je niet afleren. het is heel gewoon. honden praten niet. dat is nou eenmaal hun reactie. net zo als mensen iemand slaan als ze heel boos worden. maar wij kunnen ook woorden gebruiken en een hond zegt niet GA WEG DIT IS VAN MIJ!

die hond vond zn bechuit belangrijker dan de kat hij dacht echt niet laat ik zn oog eens uit bijten Clown

Miss_Cally

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 15:57

BrittKitt schreef:
Ketaki schreef:
ik vind het persoonlijk stom dat jullie nou voor de hond gaan,.

de hond heeft gewoon niet moeten toehappen.
en de hond moet dit gewoon afleren.
dat is gewoon een feit.
kleine kinderen weten bv ook nie dat de hond kan bijten als je voor uit zijn etensbak pakt waar die uit eet.
dus dit had allang voorkomen moeten worden

Dan vind ik het in dit geval een domme reactie Ketaki;
De hond heeft gewoon niet moeten toehappen
De kat had gewoon van zijn eten af moeten blijven, dan had de hond niet toegehapt

en de hond moet dit gewoon afleren
de kat ook om van zíjn eten af te blijven

en dat is gewoon een feit
idd, feitje wat voor zowel de hond als kat geld

kleine kinderen weten bv ook nie dat de hond kan bijten als je voor uit zijn etensbak pakt waar die uit eet.
Ik ga ervanuit dat een hond niet zomaar meteen een kind bijt maar hem eerst goed waarschuwt, ook moeten de ouders het kind in de gaten houden want het kan nou eenmaal fout gaan met dieren en kinderen! Hoe lief de hond ook is en altijd zal zijn geweest, hij kan een keertje toehappen. Dan is het niet direct de schuld van de hond, een hond is nou eenmaal een wild dier (ja nog steeds in bepaalde momenten) maar de ouders hebben hier ook schuld in!

dus dit had allang voorkomen moeten worden
Had jij het kunnen voorkomen dat ik achter een paard aan ben gesleurd omdat hij op hol sloeg terwijl hij wel goed opgevoed was en dit nooit had mogen gebeuren?

Ik vind het ook gewoon een dom ongeluk en ik ben erg blij dat de TS en haar familie de hond niet de schuld geven maar het ook gewoon opvatten als een vervelend voorval maar dat de hond geen schuld betrof. Ik vind echt dat de hond en kat net zoveel schuld hebben. Die kat weet echt wel dat ze van zijn eten af moet blijven hoor, net als dat andersom ook zo is

hier ben ik helemaal mee eens! hoe lief je hond ook is je moet altgijd oppassen. ik had vroeger een hele lieve hond ik dee er altijd mee kroelen met mijn wang tegen de zijne.. op een dag bleek ze pijn te hebben. en dat wist ik niet ik wou mijn hond weer kroele en begon te happen! gelukkig had ze mn gezicht niet te pakken. mijn hond begon mij meteen te likke. maar hij had pijn dus dat was zn reactie. een hond roept eenmaal geen AAAUUUUW!! Clown

een hondje wat ik nu nog heb, een jack russel. die is vroeger door andere mesne mishandeld. eigenlijk moestie afgemaakt worden. maar mijn zus had hem mee genome het was nog maar een puppie van paar maande oud. nu is hij 16 jaar bij ons. en heel lief beesje. je kunt hem alleen niet met je gezicht in de buurt komen of met je handen in zn honden kooi. dan doetie als reactie bijten. heeftie ook wel een bij mij gedaan. en dat valt helaas niet altijd af te leren. en hij is niet gemeen. hij kwam meteen naar mij toe om te likke en te kroele Lachen