Winkie schreef:Daarom, en dit topic heeft er iig al voor gezorgt dat je vandaag al naar de DA gaat
Precies. Dat is toch iets positiefs.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Winkie schreef:Daarom, en dit topic heeft er iig al voor gezorgt dat je vandaag al naar de DA gaat
laila_lover schreef:ja, opeens alleen een punt op de koptitel? i.p.v. je verhaal en fotoos? waarm dat?
laila_lover schreef:oh ok, maar wat voor reacties verwachtte je dan? iedereen zegt gewoon DA en dan gaan ze voor de rets zeggen dat het jou sculd is, dat is ook wel zo wnat je had gelijk naar de DA moeten gaan, maar dan kun je toch zoiest verw8en? Wanneer ga je eignelijk naar de DA?
Shets_rulez schreef:sorry voor geen tekst meer, maar zóveel commentaar wil ik niet meer!
roosje84 schreef:Fijn dat je nu wel naar de DA gaat..maarja eerst zien dan geloven!
punkies schreef:@ liala, veel mensen geven geen ass om konijntjes, en kijken er niet naarom, misschien is dit zo gekomen?! hij zit toch ook alleen? Toch ook vét aso?
Hannanas schreef:volegnsmij als je met zown konijn in amerika bij de da komt, krijg je je konijn niet mee terug naar huis ofzo... kan die gelijk daar blijven/ of heb jij een boete aan je broek hangen.
Iris1702 schreef:Hallo,
Ik kan je verhaal niet meer lezen.. Dus ik weet niet precies wat er aan de hand is. Aan de reacties te merken iets ernstigs.
Ik wil je wel het volgende meegeven, Mijn konijn werd een paar weken geleden opeens ziek, at en dronk niet meer. Ik ben toen ik het merkte er meteen mee naar de dierenarts gegaan. Het kost wel wat maar mijn konijn was me alles waard.
Ze bleek een haarbal te hebben (verstopping) en heeft daar een behandeling voor ondergaan maar het mocht niet meer baten de volgende dag was ze helaas al gestorven. Konijnen zijn tere beestjes ze kunnen niet zoveel hebben... Dus ga aub snel naar de dierenarts met dit beestje... Een konijn wat pijn heeft WIL niet meer leven....
Succes...!!