Konijn inslapen??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sjoert

Re: Konijn inslapen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 15:08

Winkie schreef:
Daarom, en dit topic heeft er iig al voor gezorgt dat je vandaag al naar de DA gaat Haha!

Precies. Dat is toch iets positiefs. Ja

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 15:11

ja, opeens alleen een punt op de koptitel? i.p.v. je verhaal en fotoos? waarm dat?

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 15:11

alsof dat nu nog positief is voor dat konijn, ik vind het echt heel zielig.

Met 13 jaar, gaje zodra je konijn iets heeft... toch zoeken/rondvragen wat je konijn heeft/ naar de da. en als je ouders dat niet willen.... vind ik niet dat ze jou een konijn mochten geven. Uberhaupt dat jij een konijn mag hebben.
Laatst bijgewerkt door Hannanas op 07-07-06 15:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Roselie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 15:12

Fijn dat je nu wel naar de DA gaat..maarja eerst zien dan geloven!

sannee1992x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-06 15:12

sorry voor geen tekst meer, maar ik hoef niet zoveel commentaar er nog op
Laatst bijgewerkt door sannee1992x op 07-07-06 15:18, in het totaal 1 keer bewerkt

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 15:12

laila_lover schreef:
ja, opeens alleen een punt op de koptitel? i.p.v. je verhaal en fotoos? waarm dat?

Beetje vreemd dit?

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 15:13

nee je kan t niet aanzien, wat je konijn eigenlijk onodig heeft..... om dit nog maar aardig en zo respectvol tegen je te zeggen......

ik weet niet hoe ik het anders aardig moet verwoorden hier.

Alexx

goed dat je naar de DA gaat Knipoog

Cinderella

oh ok, maar wat voor reacties verwachtte je dan? iedereen zegt gewoon DA en dan gaan ze voor de rets zeggen dat het jou sculd is, dat is ook wel zo wnat je had gelijk naar de DA moeten gaan, maar dan kun je toch zoiest verw8en? Wanneer ga je eignelijk naar de DA?

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 15:14

laila_lover schreef:
oh ok, maar wat voor reacties verwachtte je dan? iedereen zegt gewoon DA en dan gaan ze voor de rets zeggen dat het jou sculd is, dat is ook wel zo wnat je had gelijk naar de DA moeten gaan, maar dan kun je toch zoiest verw8en? Wanneer ga je eignelijk naar de DA?

oh ja dit was gewoon tegen haar bedoeld van dat konijn. Tong uitsteken

Roselie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 15:15

Shets_rulez schreef:
sorry voor geen tekst meer, maar zóveel commentaar wil ik niet meer!

Wil ik niet(het konijntje wil niet zo behandeld worden!!), pardon...je lokt het toch zelf uit. IK hoop dat je zo ben opgevoed dat je dierne met respect moet behandelen en hiervan is dus echt geen sprake als wij de foto's zien....Maar ik snap je moeder ook niet, want mijn ouders hadden allang naar de DA gegaan...zoiets is niet van 1 of 2 dagen hoor!

Alexx

@ liala, veel mensen geven geen ass om konijntjes, en kijken er niet naarom, misschien is dit zo gekomen?! hij zit toch ook alleen? Toch ook vét aso?

Hannanas

meid, ga eens even googlen... en je kan zo naar de dierenwinkel om al wat verzachtends voor je konijn te halen.

dierenarts al geregeld?
meestal is het : sochtends bellen, smiddags al terecht.... en een goede dierenarts komt zelfs snachts uit zijn bed.

trouwens wedden dat er wel meer dan 10 dierenartsen in jou plaats gevestigd zijn.... hup bellen alle 10 net zolang je vandaag nog langs kunt.....

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 15:16

als ik jou was zou ik gelijk met je ouders hup naar de DA dat konijn zit gewoon nu nog steeds te lijden in zijn hokje, doet niks en dat is gewoon zielig. In een hokkie hij lijdt pijn hij verveelt zich dood, hup!

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 15:16

roosje84 schreef:
Fijn dat je nu wel naar de DA gaat..maarja eerst zien dan geloven!

Dat was ook mijn eerste reactie toen ze dat zei, maarja, ik vertrouw zowiezo niet snel mensen op hun woord.

En al dit commentaar is je eigen schuld he!
Dit had je (als je een beetje verstand hebt tenminste) kunnen voorspellen hoor!
Net zo als dat je als je een beetje verstand hebt had kunnen bedenken dat je eerder naar de DA moest.

Roselie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 15:17

Ik zou niet naar de dierenwinkel gaan maar naar de DA..De da heeft vele meer verstand van die soort problemen. ALs je er zelf wat op gaat smeren, smeer je straks het verkeerd...en wie weet wordt het dan erger!

Hannanas

volegnsmij als je met zown konijn in amerika bij de da komt, krijg je je konijn niet mee terug naar huis ofzo... kan die gelijk daar blijven/ of heb jij een boete aan je broek hangen.

Iris1702

Hallo,

Ik kan je verhaal niet meer lezen.. Dus ik weet niet precies wat er aan de hand is. Aan de reacties te merken iets ernstigs.

Ik wil je wel het volgende meegeven, Mijn konijn werd een paar weken geleden opeens ziek, at en dronk niet meer. Ik ben toen ik het merkte er meteen mee naar de dierenarts gegaan. Het kost wel wat maar mijn konijn was me alles waard.

Ze bleek een haarbal te hebben (verstopping) en heeft daar een behandeling voor ondergaan maar het mocht niet meer baten de volgende dag was ze helaas al gestorven. Konijnen zijn tere beestjes ze kunnen niet zoveel hebben... Dus ga aub snel naar de dierenarts met dit beestje... Een konijn wat pijn heeft WIL niet meer leven....

Succes...!!

Cinderella

punkies schreef:
@ liala, veel mensen geven geen ass om konijntjes, en kijken er niet naarom, misschien is dit zo gekomen?! hij zit toch ook alleen? Toch ook vét aso?

helemaal mee eens. Ik hop dta ze naar de DA gaat en dat het leive konijntje uit zijn lijden wordt verlost,of een sterk medicijn krijgt

Roselie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 15:18

Hannanas schreef:
volegnsmij als je met zown konijn in amerika bij de da komt, krijg je je konijn niet mee terug naar huis ofzo... kan die gelijk daar blijven/ of heb jij een boete aan je broek hangen.

Ja idd zie Animal Police!
Daar krijg je gewoon een dikke vette rechtzaak als je een dier zo behandeld...zouden ze in NL ook maar eens moeten doen!

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 15:18

roosje84, dat weet ik wel, tuurlijk moet ze naar de da want het is wel duidelijk dat ze er niet veel verstand van heeft.

Maar huidklachten zijn over het algemeen heel goed zelf binnen een week te behandelen zodat ze echt weg zijn. Maar daar is nu geen sprake van.

idd, zeker dat hier ook eens dierenrechten moeten komen!
Laatst bijgewerkt door Hannanas op 07-07-06 15:19, in het totaal 1 keer bewerkt

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 15:19

vertel wel even hoe het gegaan is bij de da dan!!

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 15:19

Iris1702 schreef:
Hallo,

Ik kan je verhaal niet meer lezen.. Dus ik weet niet precies wat er aan de hand is. Aan de reacties te merken iets ernstigs.

Ik wil je wel het volgende meegeven, Mijn konijn werd een paar weken geleden opeens ziek, at en dronk niet meer. Ik ben toen ik het merkte er meteen mee naar de dierenarts gegaan. Het kost wel wat maar mijn konijn was me alles waard.

Ze bleek een haarbal te hebben (verstopping) en heeft daar een behandeling voor ondergaan maar het mocht niet meer baten de volgende dag was ze helaas al gestorven. Konijnen zijn tere beestjes ze kunnen niet zoveel hebben... Dus ga aub snel naar de dierenarts met dit beestje... Een konijn wat pijn heeft WIL niet meer leven....

Succes...!!

nee, het verhaal zit naders in elkaar, de fotoos zijn schokkerend wat haar konijn heeft is heel erg, het lijkt gewoon dood vlees ofzo.... Maar ja iedereen zit nu maar over de DA en dat wete ze nou wel... ik hoop gewoon dta het ook gebuert

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 15:24

hoe laat je het zo ver komen? Dat begrijp ik niet helemaal, zijn oor, is nouwelijks een duidelijk oor meer.

Roselie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 15:24

En als ouder ben je dan ook niet wijs vind ik .....