Vis ziek??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ktink

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-06 19:15

Zou er een vissenhemel zijn?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 19:19

mischien wel, onder in de wc

jessica_

Re: Vis ziek??

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 19:23

Waarschijnlijk heeft je vis lucht in zijn buik. Mijn vis heeft dit ookwel eens gehad. Dit kwam door het voer. Ik moest toen in zijn buik knijpen zodat de lucht eruit ging.(wel zachtjes natuurlijk) Mijn vis heeft daarna gewoon nog 2 jaar geleeft. En toen opeens is hij overleden

D_Travis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 15:19

Jammer van je visje ktink
Misschien is het verstanig om je vissenkom nu even helemaal te verschonen omdat er anders misschien ziektekiemen in het water zitten die de andere vissen kan aantasten? ikw eet neit hoor ik zeg maar wat.

Joyckuh

Re: Vis ziek??

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 22:45

Ik heb weer een nieuw mysterie voor jullie

Mijn gup drijft ook boven water, maar niet zoals de vis van de TS, alleen zijn kont blijft drijven, ze probeert wel om naar de bodem te zwemmen, maar dat lukt haar dus niet echt... Iemand een idee?

Ook is haar staart nu een beetje kapot en ze is niet meer op kleur....

Joyckuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 11:23

Niemand een idee wat het kan zijn? Ze drijft nu inmiddels op haar zij en volgens mij is ze deels verlamd...

Kan het zijn dat er iets mis is gegaan bij de bevalling want ik heb wel een stuk 15 baby's in de bak zitten....

Joyckuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 14:06

Vis = dood

Ik was dapper, nam het visje mee in een klein bakje naar de vriezer, zette het visje met bak en al er in, deed de la dicht, deed de deur dicht en ik wilde weer naar binnen lopen en nog voor ik bij de voordeur was rende ik alweer terug om het visje uit de vriezer te halen ik kon het niet en ik heb haar appart gezet en na een kwartiertje was ze alsnog dood