Citaat:
Ik doe ook niks anders..Ze spookt de hele dag al door m'n hoofd, net als vanacht.
Allereerst heel veel sterkte met dit verlies.. Ze zal ook altijd wel door je hoofd blijven spoken.. Als je veel van een dier heb gehouden, blijft ze in je gedachten.. Het verliezen van een huisdier is zwaar, heel zwaar..
Ik ben zelf 14 maand geleden m'n Bordeauxdog verloren, en nog elke dag denk ik aan haar.. Als ik ergens een Bordeaux zie lopen, biggelt er een traan over m'n wang. De band die je met een dier kunt hebben is onbeschrijflijk.. Vooral het plotselinge zoals bij jou en mijn hond, doet pijn, je kunt je niet voorbereiden.. Gipsy heeft een longbloeding gehad, we waren aan het wandelen op haar favoriete plekje, de Eemshaven, was springlevendig, toen ze opeens zwaar begon te ademen en te kwijlen. Liet haar urine en ontlasting lopen, hebben nog wel de dierenarts gehaald, maar kwam in shock, coma, en overleed. Terwijl ze een half uur eerder nog vrolijk aan het rennen was..
Heel veel sterkte..
Ow ja, een urn vind ik een goed idee, dan blijft ze altijd bij je.. Wij hebben haar laten cremeren en het potje in de tuin begraven, met een grafsteentje erop enz.. Maar soms geeft me dit een heel naar gevoel, zoals bijvoorbeeld in de winter, als het koud is en stormt, dat mijn lieve, trouwe hond, daar in de kou buiten ligt..