jonge katten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JustNanno

Re: jonge katten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 10:53

Saningie schreef:

Nou, nou, hou je even in zeg!! Kun jij dat beoordelen vanachter je toetsenbord?

Wat betreft het teveel aan katten geef ik jullie allen gelijk, en word ik daar ook niet vrolijk van..
Maar het heeft absoluut geen zin om zulke opmerkingen te plaatsen naar een 14 jarige die er waarschijnlijk weinig aan kan veranderen..

Je hoeft ze toch niet tegelijkertijd te laten helpen, je kunt 1 kat per maand laten steriliseren, dan zijn de kosten niet zo hoog..

Als jij het taalgebruik van dat kind normaal vind, zegt dat genoeg over jou Knipoog Feit dat zij andere mensen de schuld ervan geeft dat haar kittens dood gaan, tja, dat gaat er bij mij niet in hoor Haha! Haha! Haha!

JustNanno

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 10:53

sweetrebecca schreef:
ik hoop lekker dat ze allemaal doodgaan dan hebben jullie je zin weer

Och pubers Clown

Laat die katten van jullie maar helpen, daar worden we veel blijer van Knipoog

Saartjex18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 11:01

Alsof wij willen dat je kittens juist dood gaan. Als je zoveel katten kan nemen moet je zorgen dat je ze ook de nodige zorg kan geven.

En castreren/Steriliseren hoort daar nu eenmaal bij.
Denk dat jij en je ouders dat lesje nog moeten leren.

Raveltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 11:05

JustNanno schreef:
Saningie schreef:

Nou, nou, hou je even in zeg!! Kun jij dat beoordelen vanachter je toetsenbord?

Wat betreft het teveel aan katten geef ik jullie allen gelijk, en word ik daar ook niet vrolijk van..
Maar het heeft absoluut geen zin om zulke opmerkingen te plaatsen naar een 14 jarige die er waarschijnlijk weinig aan kan veranderen..

Je hoeft ze toch niet tegelijkertijd te laten helpen, je kunt 1 kat per maand laten steriliseren, dan zijn de kosten niet zo hoog..

Als jij het taalgebruik van dat kind normaal vind, zegt dat genoeg over jou Knipoog Feit dat zij andere mensen de schuld ervan geeft dat haar kittens dood gaan, tja, dat gaat er bij mij niet in
hoor Haha! Haha! Haha!

En daar reken jij dan maar de hele familie op af!! Beetje kort door de bocht..

Vind het niet normaal nee, zeker niet haar laatste post.. maar kom op zeg ze is 14..
Heb zelf een dochter van 14, en als ik die altijd serieus moest nemen..

En aan TS m.b.t. je laatste post, mag hopen voor je dat je er niets van meent.. die kittens kunnen er niets aan doen dat jij aangevallen wordt over je 14 andere katten.. Want dat is toch wel even een punt waar zeker je ouder even opgewezen moeten worden..

JustNanno

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 11:08

Ja, ik vind het eigenlijk helemaal niet zo gek dat dat kind zo reageert. Immers, die ouders kun je toch ook niet helemaal 100% verklaren als ze zoveel katten nemen en dat maar letterlijk dood laten fokken?

Saartjex18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 11:11

Ik zou niet moeten weten dat ik later een dochter zou hebben van 14 die zulke dingen zegt ! Nuja ik heb dan ook geen veertien ongeholpen katten, dus zo erg zal het wel niet worden.

Maar ik vindt het echt niet NORMAAL van die ouders. Als volwassene moeten ze toch beseffen dat ze verkeerd zijn? Kijk nu wat voor voorbeeld ze tonen aan het kind.

Wordt mooi later als zij uit het ouderlijk huis gaat, ook veertien ongeholpen katten ofzo ?

Ik vind dat de ouders hun verantwoordelijkheid moeten nemen. En Rebecca is nu blijkbaar de enige die ze dat kan duidelijk maken, maar blijkbaar daar geen zin in heeft.

Faas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 11:11

*gaat eerst even alles lezen* Haha!

Wolkje57

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 11:15

sweetrebecca schreef:
ik hoop lekker dat ze allemaal doodgaan dan hebben jullie je zin weer

Wat is dit nu weer voor kletspraat.......14 jaar of niet dit zijn geen uitspraken Boos!

JustNanno

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 11:17

Faas schreef:
*gaat eerst even alles lezen* Haha!

heel verstandig Haha!

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 11:18

Zo alles gelezen.

Kan alleen maar zeggen triest. Triest voor de katten maar ook trieste reacties hier. Want blijkbaar heeft niemand hier door dat het om een 14 jarig meisje gaat? De katten zijn van haar ouders dus dan kan je haar de schuld wel geven maar dat heeft weinig zin of niet? Een tip vond ik wel een goeie, dit te laten lezen aan de ouders. Maar ja, dan wel met constructieve adviezen en niet kortzichtige reacties als 'klap met de molenwiek gekregen etc. etc.'.

Ik moet zeggen, ik zou wel verbaasd zijn als zulke reacties niet gekomen waren hier op bokt. Wat dat betreft is het hier soms net de Telegraaf Clown.

Verder ben ik het met Quellian eens. Het heeft weinig zin haar op deze manier aan te vallen. Val dan haar ouders aan.

TS, ik hoop dat je de tip van praten met de DB aanneemt. Wellicht kunnen zij jullie helpen met het castreren/sterilliseren van de katten. Ook is er eens per jaar een actie waarbij mensen de katten gratis of voor heel erg weinig kunnen laten helpen. Erg goeie actie vind ik zelf.

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 11:21

Trieste is dat dit vaak wel aan de orde van de dag is Verdrietig. Ik stond ooit met mijn paard ergens waar de katten ook maar lukraak nestjes kregen. Misvormd notabene. Ik denk dan, laat zo'n beest helpen. Maar dat krijg je er gewoonweg niet in. Zelfs bijna zelf naar de DA gegaan met een kat aldaar met een gebroken poot. Zijn uiteindelijk dan toch zelf gegaan maar op de een of andere manier is een kattenleven niet zoveel waard Verdrietig.

Ik kan wel ontzettend boos worden als ik dan bedenk dat wij onwijs veel investeren in onze cattery en je dan door deze mensen te horen krijgt 'fokken? GA maar naar het asiel'. Bah. Ik wordt er eigenlijk toch wel weer aardig onpasselijk van.

Maar goed, nogmaals, daar kan je niet een 14 jarige van op haar donder geven, die ouders verdienen een pak op hun sodemieter.

JustNanno

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 11:23

Faas schreef:
Zo alles gelezen.

Kan alleen maar zeggen triest. Triest voor de katten maar ook trieste reacties hier. Want blijkbaar heeft niemand hier door dat het om een 14 jarig meisje gaat? De katten zijn van haar ouders dus dan kan je haar de schuld wel geven maar dat heeft weinig zin of niet? Een tip vond ik wel een goeie, dit te laten lezen aan de ouders. Maar ja, dan wel met constructieve adviezen en niet kortzichtige reacties als 'klap met de molenwiek gekregen etc. etc.'.

Ik moet zeggen, ik zou wel verbaasd zijn als zulke reacties niet gekomen waren hier op bokt. Wat dat betreft is het hier soms net de Telegraaf Clown.

Verder ben ik het met Quellian eens. Het heeft weinig zin haar op deze manier aan te vallen. Val dan haar ouders aan.

TS, ik hoop dat je de tip van praten met de DB aanneemt. Wellicht kunnen zij jullie helpen met het castreren/sterilliseren van de katten. Ook is er eens per jaar een actie waarbij mensen de katten gratis of voor heel erg weinig kunnen laten helpen. Erg goeie actie vind ik zelf.

Ohja, jij valt mij persoonlijk aan, dus zal ik me wel eventjes gaan verdedigen.
Jij hebt kennelijk geen idee hoe LINK ik word van dit soort topics en dan vooral een 14 jarige puber die zich op die manier uitlaat. Werkelijk, er is advies genoeg gegeven in dit topic, en dan heeft zij het lef om zo te gaan provoceren. Nee, niet bij mij. Als he het aan mij vraagt, heeft dus idd dat hele gezin een tik van de molenwiek gehad. Anders doe je zulke dingen niet en zeg je zulke dingen niet. Zelfs een 14 jarige niet.

Raveltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 11:24

Haar ouders nemen straat katten in huis die hoogstwaarschijnlijk gedumpt zijn door andere so called "kattenliefhebbers", dus doen in mijn ogen wel degelijk iets goeds.. Tja, en dan zijn de financieen niet toereikend om al die gedumpte katten te steriliseren.. Kan ik me dan wel iets bij voorstellen..

Even voor de goede orde, wij hebben 2 katten, en 1 hond, en allen gesteriliseert.. En mijn dochter is een welopgevoede puber hoor.. Maar een emotionele reactie is zo gemaakt.. Dus met andere woorden neem enkele reacties van TS niet te serieus..

En dan nog ter afsluiting, ik ben het ook niet eens met de gang van zaken, maar zal hier weinig aan kunnen veranderen.. en dan is persoonlijk worden hier gewoon niet aan de orde.. Bereik je echt geen drol mee, en lok je alleen maar dit soort reacties uit.. En dan zijn gewoon beiden een beetje sneu..

Saartjex18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 11:26

Wel in mijn ogen kunnen ze beter die straatkatten laten lopen want ookal nemen zij ze zogezegd binnen, lopen ze nog altijd continue op straat en worden nog altijd niet geholpen. Het enige wat ze krijgen is eten ... Kunnen ze dan bij wijze van spreken beter een bordje aan de deur zetten. Als ze dat nu al niet doen ...

JustNanno

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 11:27

Saningie schreef:
Haar ouders nemen straat katten in huis die hoogstwaarschijnlijk gedumpt zijn door andere so called "kattenliefhebbers", dus doen in mijn ogen wel degelijk iets goeds.. Tja, en dan zijn de financieen niet toereikend om al die gedumpte katten te steriliseren.. Kan ik me dan wel iets bij voorstellen..

Even voor de goede orde, wij hebben 2 katten, en 1 hond, en allen gesteriliseert.. En mijn dochter is een welopgevoede puber hoor.. Maar een emotionele reactie is zo gemaakt.. Dus met andere woorden neem enkele reacties van TS niet te serieus..

En dan nog ter afsluiting, ik ben het ook niet eens met de gang van zaken, maar zal hier weinig aan kunnen veranderen.. en dan is persoonlijk worden hier gewoon niet aan de orde.. Bereik je echt geen drol mee, en lok je alleen maar dit soort reacties uit.. En dan zijn gewoon beiden een beetje sneu..

Wie lokt nu wie uit dan?? Vind TS echt te ver gaan met dit verhaal.

En die ouders iets goed doen? Nou nee, je doet pas iets goeds als je weet waar je mee bezig bent.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 11:31

Verder ben ik het met Quellian eens. Het heeft weinig zin haar op deze manier aan te vallen. Val dan haar ouders aan(die weten niet hoe de computer werkt)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 11:31

14 katten? en je kunt ze niet laten steriliseren? dus dan stop je ze het asiel maar in? sorry hoor maar dat vind ik ook niet normaal Boos!
je hoeft ze niet ineen keer allemaal laten helpen, je kan idd ook 1 per maand doen..
het asiel zit al zo bomvol..
en je wilt ze niet op internet zetten, want dat is zielig? ik vind asiel nog veel zieliger.. op internet kan je mischien een baasje voor ze vinden, dan hoeven ze ook niet eerst naar het asiel, en dan mischien naar een leuk baasje voor ze..
en anderen de schuld geven omdat ze dood gaan? Koe vind ik ook wel heel ver gaan Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 11:33

jaja mijn ouders zijn onozel (en mijn taalgebruik leer ik op school is toch een k*t school)

Raveltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 11:36

Aan de TS wil ik nog meegeven, ga dat weekje niet op ponykamp, en laat van dat geld die katten steriliseren..

Saartjex18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 11:36

Ah leuk taalgebruik over je ouders ... de opvoeding zit dus blijkbaar werkelijk ver ...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 11:37

ach mijn leven bestaat toch uit ellende dus iedereen op bokt kan dat verder helpen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 11:37

Saartjex18x schreef:
Ah leuk taalgebruik over je ouders ... de opvoeding zit dus blijkbaar werkelijk ver ...

nee hoor ik zit op een school met kinderen die getikt zijn,en mijn ouders mag ik niet

Saartjex18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 11:39

Dit zegt dus werkelijk genoeg ...

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 11:39

mijn tip is: Bloos zet de kittens op marktplaats..doen wij ook altijd en ze zijn zo weg..( we hadden 2 jaar terug 21 kittens..van 4 katten 1 had er 6 1 had er 5 1 had er 7 en 1 had er 3 Bloos ) op marktplaats en ze waren zo weg.. Bloos nu willen er veel een jonge kat..er staat zelf een wachtlijst.. Clown Haha! na 2 a 3 nestjes laten we ze stiriliceren..breng ze asjeblieft niet naar het aziel (moet je ook voor betalen..teminste hier..) ik heb daar 1 week stage gelopen en het zit bom vol aan katten..gewoon weg zielig Huilen ..en op marktplaats zetten is toch niet erg..je zorgt er dan voor dat ze een goed huis krijgen..en het is goed dat er al 1 een niewe baas heeft.. Haha! echt geweldig...nu de rest nog Haha! op marktplaats helpt echt..!!messchien heb je hier iets aan.. Ach gut ik hoop dat alle kittens een leuk nieuw huis krijgen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 11:40

goh eindelijk een aardig iemand