Saningie schreef:
Nou, nou, hou je even in zeg!! Kun jij dat beoordelen vanachter je toetsenbord?
Wat betreft het teveel aan katten geef ik jullie allen gelijk, en word ik daar ook niet vrolijk van..
Maar het heeft absoluut geen zin om zulke opmerkingen te plaatsen naar een 14 jarige die er waarschijnlijk weinig aan kan veranderen..
Je hoeft ze toch niet tegelijkertijd te laten helpen, je kunt 1 kat per maand laten steriliseren, dan zijn de kosten niet zo hoog..
Als jij het taalgebruik van dat kind normaal vind, zegt dat genoeg over jou
Feit dat zij andere mensen de schuld ervan geeft dat haar kittens dood gaan, tja, dat gaat er bij mij niet in hoor
. Ik stond ooit met mijn paard ergens waar de katten ook maar lukraak nestjes kregen. Misvormd notabene. Ik denk dan, laat zo'n beest helpen. Maar dat krijg je er gewoonweg niet in. Zelfs bijna zelf naar de DA gegaan met een kat aldaar met een gebroken poot. Zijn uiteindelijk dan toch zelf gegaan maar op de een of andere manier is een kattenleven niet zoveel waard
vind ik ook wel heel ver gaan
zet de kittens op marktplaats..doen wij ook altijd en ze zijn zo weg..( we hadden 2 jaar terug 21 kittens..van 4 katten 1 had er 6 1 had er 5 1 had er 7 en 1 had er 3
..en op marktplaats zetten is toch niet erg..je zorgt er dan voor dat ze een goed huis krijgen..en het is goed dat er al 1 een niewe baas heeft..
ik hoop dat alle kittens een leuk nieuw huis krijgen