Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maartje1990 schreef:wij hebben ook us een kalfje gehad en das volgens mij ook te vroeg geboren maar zij had een korter been en uiteindelijk is zij ook doodgegaan
Anoniem schreef:Wat een onzettend lief kalfje. Leuk om te lezen dat ze het goed doet en dat ze voorlopig geen toekomst bij de keurslager heeft.
De rondleiding op jullie boerderij zag er ook goed uit. Heb alleen een vraagje: die blauwe dingen aan de voorpoot van de koe zijn die voor het melken of zo? Een soort van registratie of iets of praat ik nu als een domme![]()
Anoniem schreef:die blauwe dingen aan de voorpoot van de koe zijn die voor het melken of zo? Een soort van registratie of iets of praat ik nu als een domme![]()
tienus63 schreef:Een merrie is hengstig, een koe is tochtig.
irmaaatje schreef:Hahah, heb je net een PB gestuurd! maar ik weet het dus al, overegins fuctioneeren de stappentellers ook in voerboxen..!!
tienus63 schreef:Dan weet je ook wat bollig is.
tienus63 schreef:irmaaatje schreef:Hahah, heb je net een PB gestuurd! maar ik weet het dus al, overegins fuctioneeren de stappentellers ook in voerboxen..!!
Dat wist ik weer niet, ik ken maar 1 boer met monsternemen die stappentellers heeft, volgens mij heeft hij ook nog gewoon halsbandtransponders. Ik zal de volgende keer opletten als ik bij hem kom.
irmaaatje schreef:Ik schaam met je mee Irma want het enigste bollig dat ik ken is oudbolligtienus63 schreef:
Dan weet je ook wat bollig is.
*schaam!
Dat weet ik weer niet, leg eens uit.