Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nielsd schreef:Pfff, kunnen jullie het niet gewoon leuk vinden voor haar.
Als je het er neit mee eens bent start je maar een ander topic. Het is hartstikke leuk die katten, mensen willen ook gewoon kitten.
Da heb je ook met paarden, het is toch leuk als je je eigen dier ziet opgroeien??
horsegirlie schreef:Oh, dus als je kiest voor een kitten ipv een volwassen kat omdat je dat leuker vind, ben je bij voorbaat al geen dierenmens?
Als jij zou mogen kiezen tussen een kitten en een volwassen kat, wat zou je dan kiezen?
Tifa schreef:Jammer dat bijna de helft van jullie denken dat wij gewoon maar door fokken. Bij mijn vader hebben we 3 straatkatten opgevangen, die nu allemaal gewoon lekker daar leven, te eten krijgen, mandjes in de schuur hebben enz. Niet zo snel oordelen...
horsegirlie schreef:Oh, dus als je kiest voor een kitten ipv een volwassen kat omdat je dat leuker vind, ben je bij voorbaat al geen dierenmens?
Als jij zou mogen kiezen tussen een kitten en een volwassen kat, wat zou je dan kiezen?
Tifa schreef:Als je toch zó graag wilt dat wij ónze katten laten stereliseren, vraag maar aan de vriend van me moeder...
K zet het er voortaan wel niet meer op joh. ( ben je net blij, jonge poesjes, krijg je gezeik over asiels := )
Tifa schreef:Als je toch zó graag wilt dat wij ónze katten laten stereliseren, vraag maar aan de vriend van me moeder...
K zet het er voortaan wel niet meer op joh. ( ben je net blij, jonge poesjes, krijg je gezeik over asiels)
Tifa schreef:, krijg je gezeik over asiels)
Mist schreef:Tifa schreef:
, krijg je gezeik over asiels )
Misschien moet je eens gaan kijken en praten daar, dan gaan misschien je ogen open
Pam schreef:Ja maar een veulen fok je weloverwogen, nagedacht en met zorg
Hoevaak krijg je nestjes? Je krijgt al genoeg te horen over stereliseren etc, daar houd ik mn mond over. Maar ik geloof dat een poes maar een bepaald aantal nestjes per jaar/leven kan hebben?