sommigen willen het maar niet snappen. gelukkig eet ie weer redelijk babyboo hopelijk zet het door en eet ze weer normaal al ging het vanmorgen (?) weer wat minder
Ze heeft vandaag weer gegeten, eerst liet ze het staan maar daarna ging ze er toch heen. Ze weet zelf ook wel dat ze het met dit voer moet doen, dusja dan maar eten
Je moet je hond ook wel niet dwingen om te eten hé, er kan wel iets mis zijn, maar het kan even goed zijn dat hij/zij gewoon geen zin heeft om te eten (mijn hond doet dit ook soms) Het kan zelfs nooit kwaad om je hond een dagje te laten vasten in de week ofzo.. Omdat het dieren zijn die normaal in het wild leven, en sommige dagen vinden ze dan ook geen eten dus is zeker niet slecht als je dit soms doet! Mijn hond heeft de hele dag door een volle bak korrels staan, ze eet er van wanneer ze zelf wil...
Daarom zei ik inderdaad ook dat je het 5 minuten kunt laten staan, vervolgens helemaal weghalen en "s avonds dit nog een keer herhalen. Eigenlijk zou je dit altijd moeten doen. Alleen vinden mensen dit vaak zielig terwijl dit voor de hond de normaalste zaak van de wereld is.
Er is niks mis mee om de tijd waarop het eten wordt geserveerd eens af te wisselen hoor. Ik heb zelfs mijn galspuger er aan laten wennen dat het eten wel eens een paar uur later (of vroeger) kan worden 'opgediend' dan de dag ervoor. Zelfs een dagje overslaan kan normaal gesproken geen kwaad.