Mariek1983 schreef:Ik weet wat er allemaal bij komt kijken.
Maar we hoeven geen stamboompup, en ja het was idealer geweest als dit een ervaren fokker was geweest omdat wij pas net beginnen.
Maar wij hebben er een hele goede indruk van gekregen, het zag er allemaal netjes uit! En stamboom of fokker hondjes geven ook geen zekerheid dat de hond 15 jaar meegaat!
Ik heb al verschillende kanten van deze medaille gezien!
En wij zijn voor dit hondje gevallen, en hebben vertrouwen in deze mensen.
Ik wilde alleen ons hondje hier ff voorstellen, maar als ik hd geweten wat het allemaal zou oproepen hier had ik wel even goed nagedacht!
LEES: ik zit ook op een jack russell forum daar zitten wel 10x meer experts dan hier zou je toch zeggen he. Daar heb ik nog geen 1 negatieve of twijfelachtige reactie gekregen van mensen!
Zal ik eens een geheimpje vertellen?!!!! Een Jack Russel is hier niet eens een erkend ras!!! De Parson Jack Russel wel en die is hoogbenig. Je kunt 10x beter een Jack Russel pup hebben uit een nestje wat thuis in huiselijke kring en waar misschien maar 1-malig een nestje komt ook al is het per ongeluk gegaan. Dan bij een fokker die meer (veel) nestjes heeft van dezelfde moeder en daar zogenaamd een stamboom bij heeft en ook nog papieren. Het zegt allemaal geen een mallemoer!
Als jij hebt gezien hoe de moeder is qua karakter en de vader ook dan weet je meer dan voldoende. Het nestje ziet er keurig uit maar ga wel iedere week even kijken. En vraag aan de eigenaar of je hondje er minstens 8 wk. mag blijven! Dat is beter voor de pup! Ze kunnen nog ze veel leren van hun moeder

Heel veel plezier met je hondje!