\

Zou er wel een met oren willen hebben dan
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Elaine schreef:TeQuiero1 schreef:S ochtends een half uurtje in de middag ook voor het eten ook en alle tijd na het eten kan hij mee naar stal
Kan hem zeker vaak genoeg uitlaten en met hem naar het bos/hei of het strand. Moet wel goed alleen kunnen niet dat ik elke week nieuwe schoenen moet kopen
Ze hebben net zoveel beweging nodig als je ze geeft.
Wij hebben de hond 'aangewend' mee te gaan naar stal minstens 3x per week (vrij veel beweging) en minimaal 1x per dag een uur in het bos wandelen.
Maar kennisen van ons laten t beestje 4x per dag een kwartierjte uit en daar merk je niets aan.
Cro schreef:
Ja daarom zitten de asiels inderdaad zo vol, maar waarom zou zij niet het recht hebben op een hond naar keuze?
En wie zegt dat ze daar niet gaat kijken?
Misschien zit daar wel een leuke blauwe hond, waar het mij omgaat is dat je niet zo moet afgeven op andere mensen!
Ga alsjeblieft een eigen leven lijden hey KOM OP!
Kinderachtige gedoe!
Nogmaals van honden in het asiel weet je ook niet direct het karakter of wel? Neem je ook op de gok, je kan wel een goede inschatting maken, (hoe komt het beestje in eerste instantie op mij over) maar dat geld net zoals dat je een hond bij de fokker vandaan haalt!!
Rosita schreef:Blauwe Duitse Herder
Poohbeer schreef:Rosita schreef:Blauwe Duitse Herder
Foto !!!!
Naar deze ben ik heel benieuwd, wist niet dat die er was.