wow, dan istie al heel lang onderweg zeg, arm duifje, tjah......denk toch echt dat je er een nieuw huisdier bij hebt, zou dan ook mn god niet weten hoe de eigenaar zou moeten bereiken......ik ga mn oom nog ff een mailtje sturen.
er stond wel een email-adres bij en je kon ze schrijven. Nu alleen mijn engels nog wat verbeteren. Maar ik ga het er nog maar ff met me ouders over hebben. Ik ben benieuwd of ze de moeite dan wel willen doen om helemaal hiereen te komen voor een duif.
Ja ik ben ook benieuwd. Hij zat net weer zenuwachtig heen en weer te hobbelen op het dak. Heb hem nog maar een handje voer gegeven hij is alleen niet het enigste duifje wat nu steeds zit te wachten op eten. andere duiven, mussen, merels ook. Ze waren een tijdje terug ook flink bezig met kinderen verwekken op de schutting
hahaha ja, Ik denk het haast ook niet. Hij zit er al zo lang. Vandaag lag die lekker te zonnen op het dakje van me ouders slaapkamer. Me vader gaat maar iets voor hem maken zodat hij niet meer in de dakgoot hoeft zo zielig voor hem als het gaat regenen
aaah, hij zat net een beetje te bibberen op het konijnenhok. Heb toen een mini flatje voor hem gebouwd en voer erin gegooid. En nu zittie lekker droog te eten
ja zo half 8 kwart voor 8 ofsjow ff kijke hoelaat ik klaar ben Wordt weer leuk. En der komt iemand die echt wel leuk is daar (heb hem vorig jaar ook gezien )