Ons Silly vermist

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DuckyMjöll

Re: Ons Silly vermist

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 11:11

Er loopt hier ook een zwartwitte Silly rond
Hij is ook al heel vaak weggelopen, 3 keer aangereden en 2 hele dagen weggeweest. Daarna maar laten casteren en er is niks meer gebeurt.
Dus geef de moed niet op ..

lodo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 14:53

Je doet al het mogelijke nu, dat moet je goed beseffen, aan jou ligt het niet !. Je kunt nu alleen maar afwachten helaas......sterkte nogmaals

Robin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 15:01

Echt heel veel sterkte.. Als ik dichtbij woonde.. was ik gekomen.. maar is aan de andere kant van het land..

Zelf ook gehad dat onze kater was weggelopen.. Helaas dood teruggevonden..

Maar meid.. Hou moed!

Tancreda4

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-06 22:27

Helaas zat daar onze silly niet bij bij de katten die daar zijn gevonden... Daarnaast houden ze ons verder op de hoogte, ze weten ervan en hoe hij er uit ziet (fotos)...

Gemma_Luuvv, dat is ook vreselijk als je ze zo terug vindt... Maar momenteel zou ik dat wel beter vinden, hoe raar het ook klinkt... Maar als hij dood langs de weg wordt gevonden en we weten dat, dat is beter dan die rot onzekerheid van nu....

Tancreda4

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-06 17:42

Vandaag de foldertjes uit de winkels en bij de dierenart hier in Alphen weggehaald... TOen moest ik toch wel even slikken...
Bij een van de dierenwinkels wordt de ad meegegeven aan een college in Leiden, echt super

Tancreda4

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-06 16:44

WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAa

:shock:

We zijn net gebeld door iemand bij het tuinhuisjes complex... Een zwart witte kater at met haar kat mee! Hij zat opgesloten ofzo, maar vloog emet een rotvaart weer weg dus ze heeft hem niet kunne pakken!!! Maar ooohh, ik kan wel janken, ik hoop zoooooooo dat het onze Sylvester is!!!!!!!!!!!!!!! Ik hoop het ik hoop het ik hoop het zo... We gaan zo gelijk kijken....... Ohhhh, dit had ik niet durven hopen meer... Ik had me net wat bij "neergelegd" dat we hem nooit meer zouden zien.....

Het is natuurlijk niet zeker of hij het is, en daarnaast nog maar zien of hij komt, dat we hem kunnen vinden, en het belangrijkste: Kunne pakken...Oh...... Ik hoop het ik hoop het ik hoop het zo!!!!

Helaas kunnen we nu niet, dus moeten paar uur wachten voordat we erheen kunnen gaan... ARGGGGG!!!

Speedster

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 16:54

Ik duim heel hard met je mee!!!

Soakpaarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 16:56

Wat jammer !! .... want hij is so sgattig !!

Eejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 16:59

He wat naar zeg !
maar je hoort wel vaker dat ze een tijd wegblijven en dan weer terugkomen ! maar hopen dat dat ook bij die van jou gebeurd

jepsica

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 17:05

Hopen dat dat je kat is.

Simbaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 17:09

Ik duim voor je, laat het hem alsjeblieft zijn!

picobello

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 18:06

Getver, dit is de nachtmerrie van iedere kattenliefhebber.
Ik hoop dat je hem snel en in goede conditie terugvind!

Heel veel sterkte en houd moed

Marye78

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 19:26

spannend! hoop dat hij het is! is dat complex vlak bij jullie huis?

lodo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 20:06

Het zou toch fantastisch zijn....

Robin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 20:12

Tancreda4 schreef:
Gemma_Luuvv, dat is ook vreselijk als je ze zo terug vindt... Maar momenteel zou ik dat wel beter vinden, hoe raar het ook klinkt... Maar als hij dood langs de weg wordt gevonden en we weten dat, dat is beter dan die rot onzekerheid van nu....

Inderdaad.. je zit nu echt in onzekerheid.. en dan heb je liever dat jeje kat terug vind.. Dood of levend..

O ja en dat laatste berichtje van jou:

Ik hoop zooo dat het jou kat is..! Echt waar!

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-06 20:36

GOED NIEUWS!!! HIJ IS THUIS!!!!

Oh, ik kan niet beschrijven hoe opgelucht, hoe blij ik wel niet ben... Gehuild van blijdschap en zit nog helemaal te trillen... Geweldig gewoon, een gevoel dat niet te beschrijven is.....

Gister avond was hij dus gezien door een vrouw. De roddel ging daar goed, aangezien iedereen al van onze Syl afwist daar. Super. Gelijk Amivedi gebeld, die heeft ons dus vandaag gebeld.

Net zoeken. Daar aangekomen met de vrouw gepraat. En wij doorzoeken.... Wij roepen, en ik dacht iets te horen, maar wuifde dat weg als: weer zo'n vogel. Maar dichterbij was het gemauw!! EN NIET ZOMAAR GEMAUW maar dat van Syl!!! EN ja hoor, daar zat hij met zn kraaloogjes naar me te kijken en te mauwen! Geweldig gewoon... Ik mn ma roepen die aankwam, waarop syl dus weg liep... *slik*

Ik hem voorzichtig alleen achterna. Tijdje met hem gebabbeld, hij bleef maar babbelen, maar komen durfte hij niet. Ik ging erg dicht bij de struik waar hij onder zat zitten, en toen durfte hij wel te komen. Hij kroelen, en heb ik hem gelijk maar in zn nekvel gepakt. Hij was zoooo schrikachtig dat ik bang was dat hij gelijk zou wegrennen bij een geluid. Dus ik mn ma seinen, die aankwam met de draagmand. Hij raakte in blinde paniek, klauwen, blazen... Bijna weer ontsnapt maar met wat grof geweld hem in de mand gepropt... Die hij overigens gelijk vol had gepist.... Arme kat... Maar hij was er, hij is er gewoon weer!!!

Zo op het eerste gezicht ziet hij er super uit!!! Wel een heeeeel verschil. Voorheen was hij best wat overgewicht, nu is het echt een klein katje in vergelijking hoe we hem kenden :d

Thuis eerst maar alles volgebouwd, zodat hij niet gelijk in paniek het luikje door kon rossen... Maar dat gebeurde niet. Hij wist het, ik ben thuis. Geweldig gewoon...... Wel wat ongemakkelijk eerst, maar uitgebreid gekroeld met iedereen... En dan klimt hij de krabpaal in en gaat hij boven op de koelkast liggen... Als altijd....

Zucht... Ik ben echt te blij voor woorden.... Twee weken van huis....

ZOOOOO ontzettend blij dat hij ons herkende, en reageerde op onze roepen!! Als hij niet had gereopen hadden we hem ook niet gezien... Geweldig gewoon... En hoe hij dan ook hier thuis kwam, als nooit te voren zijn 'koningsplekje' innemend waar hij alles kan overzien... Super....

1 iemand die NIET blij is met de terugkomst van Syl is Kruimel. Die drufde eindelijk weer beneden, sliep weer oznder problemen in de bijkeuken en was vrijwel 24 uur per dag buiten, dat ze normaal nooit druft vanwege Syl. Jammer Kruims, die tijd is nu weer voorbij..> Jammer voor kruims, maar die heeft dan maar pech hoor. Ik ben harstikke dol gelukkig dat Sylvester weer veilig thuis is.......

Marye78 schreef:
spannend! hoop dat hij het is! is dat complex vlak bij jullie huis?

Nee, het cmplex dat achter de parkeerplaats ligt waar hij eruit was gesprongen. Hij was dus gelukkig blijven hangen en niet gaan zwerven.....

Zunzuncito

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 20:41

Gefeliciflapstaart! Aan een minder leuke tijd zit dan toch een leuk staartje met Silly eraan!! Laten we hopen dat het deze week Thuiskomst Week voor meer vermiste dieren is!

lodo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 20:50

WAT FIJN!!!!! Gefeliciteerd!.

Tancreda4

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-06 21:06

Onze tevreden Syl weer thuis
Afbeelding
Afbeelding

En dan nu flink wat mensen en instanties bellen, foldertjes ophalen etc etc

Hij is zooo blij.... Zitten wij in de kamer, staat hij mauwend tegen de deur aan (let wel: hij vind het niet echt fijn om zover in huis te gaan, altijd wat eng). Hij komt ons steeds opzoeken als we even weg zijn.... Loopt hij mauwend door het huis heen... Hij herkend het gelukkig allemaal nog

_Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 21:15

Wat goed dat ie weer terug is!

Onze poes was laatst ook vermist, wij overal zoeken roepen en langs de hele buurt gegaan of ze haar hadden gezien. Niemand had haar gezien, en wij begonnen de hoop een beetje op te geven. En zoineens loop ik op een ochtend in de keuken, komt ineens Manna binnen lopen en gaat rustig eten alsof er niks aan de hand was!
Ik gillend mn moeder geroepen, en janken. Manna zat ons maar aan te kijken van wat hebben die nou weer?

Marye78

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 22:51

JEEEEEEJ gefeliciteerd!!!! gaaf zeg dat hij er weer is!

Marchador

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 23:11

Oh wat goed zeg! Wat fijn dat hij weer thuis is.
Gefeliciteerd!
Ik zat gister nog op een aantal penions/asielen te kijken of hij daar toevallig tussen stond.

Maar je hebt hem weer.. helemaal top

Tancreda4

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-06 06:51

Hij is zooo blij! Hij schreeuwe vanochtend het hele huis bij elkaar toen hij e eerste boven hoorde... Ging mn zus douhen had e de deuren open staan. Resultaat: een keihard mauwende Syl op de overloop voor de douche deur Hij is helemaal blij, en zoekt ons steeds op als hij even alleen is. Denk een beetje bang dat we weer zolang weg blijven ofzo.

Robin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 06:57

O echt gefeliciteerd! Wat moet jij je opgelucht hebben gevoelt! Geef Syl maar een knuffel van mij

ponymeid1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 07:10

Top meid!!