En doen jullie naast uitlaten en naar de paarden e.d. ook nog wat anders met je labrador? en zo,ja, wat natuurlijk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Liesjegirl9 schreef:GimGirl schreef:
Zijn jullie trouwens ook lid van het labrador forum?? Daar zijn alleen maar labradors![]()
nee?! Wat is de url?
Poohbeer schreef:Hoe snel leren jullie labradors? pakken ze dingen snel op of zijn het wat trage studenten?
En doen jullie naast uitlaten en naar de paarden e.d. ook nog wat anders met je labrador? en zo,ja, wat natuurlijk
Jaro_Lover schreef:Een labrador eet nou eenmaal alles op..! Daar is eigenlijk niks aan te veranderen.
Pascaline schreef:Voor diegene die een pup hebben:
Als ze in hun Bench moeten, gaan ze dan ook zo janken en om aandacht vragen?
En op welke leeftijd beginnen jullie met halsband/leiband?
Ons woefke krijgt nu ongeveer 2x per dag zo'n 5 minuten het halsbandje om, maar het irriteert haar nog hoor, altijd krabben enzo, maar zo word ze het stillekes aan gewoon zonder dat ze er heel de dag last van heeft nu...
En voor de zindelijkheid, ze plast soms nog wel eens binnen, maar ze is hier dan ook nog maar pas 3 dagen, hoelang duurde het bij jullie voordat ze zindelijk waren?
Sjen schreef:@ Kippiej: misschien met een border collie? Ik ken nl. een lab x border collie en die ziet er precies zo uit!
Ik ga ook eens kijken op het labradorforum!
More schreef:Ik dnek eerder dat die gekruisd is met een terveuse herder.Ik zal mijn kruising (Waarschijnlijk labrador-mechelse herder) er ook op zetten
is het geen schatje??
conny14 schreef:Weet trouwens ook iemand hoe je ze het blaffen af leert. ons pap word er helemaal gek van
pubelia schreef:conny14 schreef:Weet trouwens ook iemand hoe je ze het blaffen af leert. ons pap word er helemaal gek van