Sienna schreef:pff heb net een poosop de website zitten kijken, och wat zou ik er graag een paar in huis nemen!! helaas denkt m'n vriend daar anders over

Andere vriend nemen. WAt moet je nu met een man die niet van honden houdt? 
ellenlouise schreef:Wat een snoepie! Gefeliciteerd met de gezinsuitbreiding en heel veel geluk samen.
Op wat voor manier is dit hondje tussen wal en schip geraakt? Was dit een zwervertje?
Dat weet ik niet. Ik weet niet hoe ze in het asiel is terecht gekomen en weet ook niets van haar achtergrond.
Het gaat momenteel niet zo heel goed met Sokkie (enya). De infectie aan haar luchtweg is verergerd en ze hoest veel en zwaar. Ze krijgt anti biotica. Ik geef haar ook nog echina force door het eten om haar weerstand te verhogen. MOgelijk is de overgang Spanje naar Nederland met vliegtuig erg zwaar geweest voor haar. Het zit me niet lekker en ik zal morgen maar weer de dierenarts bellen voor advies. Ik heb besloten om het rustig aan doen met haar en minder met haar te wandelen. Aan de andere kant denk ik weer dat juist frisse buitenlucht weer goed is voor haar longen. Ik heb haar een klein beetje van mijn hoestdrankje gegeven. Ze is verder wel levendig, rent, speelt, is vrolijk. MAar dat hoesten baart mij wel zorgen.
Groetjes Desiree (zit op Jantines computer)