Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xxyvjuhxx schreef:Ik heb mijn Jack Russell van een fokker.. Maar zonder stamboom of iets
baroen schreef:xxyvjuhxx schreef:Ik heb mijn Jack Russell van een fokker.. Maar zonder stamboom of iets
iemand die hondjes op de wereld zet is een fokker, maar een juiste fokker is wat andersvermeerderen/ fokken kan iedereen
mistral schreef:Ik heb er ook 1 van elf jaar oud en ik wil er NOOIT meer een, wat een krengen.
Hij bijt kinderen, oude mensen,homofielen, andere honden, fietsers en vooral hard lopers!
Hij kan niet alleen thuis zijn, dan gaat ie zo hard janken dat ik ruzie met de buren krijg![]()
Toch hou ik van mijn parson jack russel, maar ik wil er nooit meer 1
ik heb ook twee rottweilers en die zijn stukken makkelijker.
mistral schreef:klopt. De fokker had ook gezegt dat ze een te pittig nest had gefokt.
En eh....een jack russel opvoeden lukt mij echt wel,anders had ik nu een probleem met mijn twee rottweilers
baroen schreef:mistral schreef:klopt. De fokker had ook gezegt dat ze een te pittig nest had gefokt.
En eh....een jack russel opvoeden lukt mij echt wel,anders had ik nu een probleem met mijn twee rottweilers
nu ja, das niet echt een vergelijking natuurlijkzijn twee totaal verschillende rassen, maar goed... ik zeg ook niet dat je het niet kan, dat was een eventuele reden
![]()
en tja als de fokker een te pittig nest gefokt heeft? dan toch niet alle jr's over 1 kam scheren? met " wat een krengen"....
Citaat:epsvoel je je persoonlijk aangevallen
![]()
En fokker de schuld geven ...nee hoor dat deed ze zelf
Biepmiep schreef:Nou, mijn Jack is onze eerste hond en totaal geen kreng, past prima in ons gezin dus ook positieve verhalen....We vinden d'r zo leuk dat we een tweede nemen.
mistral schreef:succes![]()
Voor mij is het een schat,maar voor de rest.... en de rekeningen stapelen zo op![]()
gelukkig ben ik goed verzekerd
En eh BAROEN dan mag ik ze over 1 kam scheren
Biepmiep schreef:Klinkt wel erg extreem, de rekeningen stapelen zich op.....
mistral schreef:Biepmiep schreef:Klinkt wel erg extreem, de rekeningen stapelen zich op.....
Hij is 11 jaar... hij heeft in zijn leventje al aardig wat trainings pakken kapot gemaakt en oude mensen van hun fietsje af gejaagd, die daarna naar de dokter moesten, of honden oren in tweeen getrokken,waar dierenarts kosten bij kwamen.
Extreem ja dat denk ik wel.
Kort zichtig, valt wel mee
Alle pittbuls, rottweilers, dogo argentino's, labradors en golden retrievers worden ook over een kam geschoren, maar als het over Jacky's gaat
Biepmiep schreef:Blijkbaar voelt men zich niet geroepen om voor deze rassen op te komen? ik voel me wel geroepen voor de Jack op te komen, juist omdat we er zo enorme lol mee hebben. Ik had vroeger een heel ander beeld van het ras dan nu. Geweldige leuke, aanhankelijk, alerte en actieve honden. En alle trainingspakken in de buurt zijn nog heel.