Rare acties van huisdieren..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

iknicky

Re: Rare acties van huisdieren..

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 14:43

Ik spring in de zomer weleens met de hond,, nou hier ze je in het filmpje hoe leuk ze dit vind.. Ik had eerst een dubbel.. daarna de laatste wegehaald,, en lucy springt hem toch nog gewoon ,, hahha hier het filmpje !

http://www.zippyvideos.com/9939416564472206/p5230112/

_Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 18:26

wij hebben zand in de tuin een klein hoekje en daar hebben we 3 potjes op gezet en dan gaat sjimmie(kat) er naar zitten kijken echt zo heel geconcentreerd... en dan rent die weg en dan doet die als of hij tarzan is en dan weer heeft die een denkbeeldig vriendje gek beest...
en pas ook dat was van de week ik heb in groep 8 een vogel gemaakt waar je aan zoon toutje moet trekken en dan beweegt die toen zat sjimmie er echt zo naar te kijken van ik ga jou pakken heel lang echt iets van een kwartier en onze andere kat zat te kijken van: eeh ben je wel helemaal wijs die hangt er al een jaar....
dat is zo dom
groetjes Elise

NTuinenburg

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 18:47

hahaha, onze kat spring altijd op de schuur, alleen dat doet ie via zo'n hek. Allen hijs al wat ouder en wil nog wel eens misgrijpen en dan zie je hem echt zo ZOEFF in een noordvaart naarbeneden storten recht de vuilnisbak in hij komt trouwens nog wel steeds op 4 poten terecht

Rooos_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 20:59

haha onze kat durft als hij op schuur staat niet meer naar beneden

Siggislief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 21:32

Hahahaha
Ik zal ff denken wat er met Resa & Bram zijn gebeurt (Katten)

Resa : (Pers , 16 Jaar , 9 jaar in huis)

- Een keertje is ie bij mensen in een vijvertje gevallen waar Kroos op lag.. Hij dacht dat is gras! (hij was de weg kwijt)

- Hij is op de garage gesprongen en is bij de buren op een tafeltje gaan zitten in de regen en wij moesten em komen halen want hij bleef zitten waar hij zat (vaag beest)

- Toen we een nieuwe pui hadden (uit slaande deuren) dacht hij dat de deur nog op de zelfde plek zat NIET dus! Hij is bijna letterlijk tegen het glas aan gerendt .

- In de zomer van 04. dacht ie dat ie kon lopen in de lucht (de zonnescherm was wel uit) ,
dus is hij zo het raam uit gelopen en is uiteindelijk wel op de zonnescherm terrecht gekomen en is door de Buurman eraf gehaald want wij 2 waren de enige die het gemerkt hadden.

- We hadden tegen de aannemer gezegt dat hij het hek wel dicht moest doen als ie naar buiten ging , maar de deur mocht wel open houden van het huis.
Maar hij was het vergeten en Resa is eruit gevlucht en is maar eens door de wijk gegaan en er zijn zo'n 6 mensen achter hem aan gegaan en om te zoeken..
En later werd hij terug gezet in huis + deur dicht is hij boos en rennend naar boven gevlucht naar de nieuwe badkamer en is in bad gesprongen waar water in zat.
Dus die was kletsnat

- En hij heeft een keertje zo'n 2,5 uur buiten op het afdakje van de voordeur in de regen gezeten terwijl wij het niet wisten..

Bram : (Brits Korthaar Blauw , 6 Maanden , 3 Maanden in huis)

- Hij werd mee genomen in de badkamer en hij heeft niks gedaan met het water ,
maar aan het einde van de badkamer had ik de stop eruit gehaald en voor zijn neus gelegt en kijken wat ie er mee ging doen..
Maar hij dacht dat hij er niet over heen kon is dus maar gewoon door het bad gegaan waar het water er uit ging dus hij was kletsnat

- Hij had 23-03-06 een vaas met paastakken laten vallen (hij speelt met de takken).
Dus alle water is eruit gegaan en me oudste broer was bezig om droog te maken de grond + kleed..
Bram was al nat aan zijn poten en wat doet meneer!
Gaat erin liggen (in het water) dus hij helemaal kletsnat..

Maar ik weet nu niet echt veel van Bram maar hij is nog maar 3 maanden bij ons

Lenn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 21:54

haha leuk topic

Onze hond Nadya
Afbeelding
die linkse

dat is ook zo'n type he.. Ze is pas een half jaar zoiets.. maar ze kan ook zoo ranzig zijn. Zo hebben we 8 poezen dus die brengen nogal eens wat mee (vogels, muizen) en die leggen we dan ergens onder in de mesthoop. Maar de honden gaan 's avonds nog even naar stal met ons pap om nog wat te spelen en dan haalt ze heel die mesthoop overhoop om zo'n rottende vogel te pakken. En dat STINKT. Oooh ze is zo vies. En laatst had ze een muis, en toen keek ze echt zo van: Ik heb niks hoor! Steekt er nog zo'n staartje uit haar mond..
Dus nou moeten we al die muizen en vogels gaan begraven onder de grond.. En als je haar ziet lopen moet je ook echt lachen, die dikke reet gaat me toch een partij op en neer. Maarja dat moet je zien.

Siggislief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 22:01

@ Lenn : mooie hond
Dat zal ook een erge schoonmaak zijn als ze in de mesthoop is geweest?

Lenn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 22:07

haha weetiknie ik ben er zelf eigenlijk nooit bij

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 22:16

Hahaha wat een acties !! Onze hond moet altijd zo nodig in de vogelpoep en andere niet echt lekkere dingen rollen.. Dat deed ze laatst ook langs een brede sloot maar ze was vergeten dat ze op een helling rolde ... Hihi ze rolde zo de sloot in

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 23:26

Hahahaha, vies hoor die vogelpoep :p
Wat voor kleur is je hond? :p

Was zeker wel een grappig gezicht toen ie naar beneden rolde?

Vanillala

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 22:09

Onze vogel hebben we toen we hem net hadden (jaar of twee geleden) geleerd om te fluiten, zo van als je een lekker ding ziet, weetjewel. Dus dat doet 'ie! Als er dus vreemde mensen langs komen of als de telefoon gaat, gaat hij hélemaal uit z'n dak. Iedereen zo kijken van: Wat de..?!

kwadraatje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 22:30

Mijn hamster is wel eens tegen de muur opgeklommen.

Kan me even geen andere rare acties herinneren, zullen er vast wel zijn

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 22:32

de katjes van mijn oom toen die vroeger jong waren gingen ze altijd tegen de muur aan springen, en ze vonden papier geweldig, je hoeft maar een tijdschrift te pakken of ze wouden er mee spelen

Miss_Maya

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 22:34

Ja hoor ,
Mijn kat kan heel raar liggen .
En soms loopt ie tegen dingen op

RoxyVip

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 01:29

In mijn profiel staan ook nog allemaal foto's van gekke acties van onze twee katten!!!

Kasmir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 02:14

Mijn hond verzint bij iedereen wat anders.

»Bij mij gaat ze spontaan mank lopen in de hoop op wat aandacht die ze dan uiteraart niet krijgt
»Als mijn vader aan het tuinieren is gaan de takjes die hij er net uit heeft getrokken overal heen en trekt suzie hier en daar ook wat uit de grond
»Bij mijn moeder eet ze haar Bach-bloesem en Valdisper (Ofzo) niet op terwijl ze daar bij mij niet eens moeilijk om doet.
»Bij mijn zus der vriend brengt ze de bieropener niet maar brengt ze die naar mij of mijn vader.

Het is een maf beest maar wel een lieverd (Voor ons dan)

Cyntje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 02:16

mijn kat is verzot op danoontjes

rakkertjuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 11:59

nou mijn hond(labrador) is ook niet 1 van de slimste!! haha mijn vrienden haden allemaal hun hond mee en gingen we met 'z'n alle met de honden lopen en we deden allemaal de honden los en ik gooide met een stok maar in het midden stond een boom alle honden rennen er om heen en mijn hond rent recht met zijn kop tegen die boom aan hahahahahah hoezo domme hond

Jamezy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 12:17

Ik vond mijn kat laatst in de wasbak in de badkamer. Lag ze heerlijk te slapen (ze keek ook heel verstoord op toen ik het licht aandeed ) Volgens mij houdt ze ervan om zich op rare plaatsen te verschansen, want ik ben haar regelmatig kwijt... Dan duikt ze uit the middle of nowhere ineens weer ergens op

Onze andere kat waant zich nog kitten en is dol op schattige geluidjes maken (echt ultra-schattig, maar pas op ). Vervolgens wil hij dan stoeien, maar goed... onze flinke zwarte kater is inmiddels 4, heeft grote tanden en klauwen en weegt bijna 8 kilo (Andere hobby: de broekspijpen van mijn vriend aanvallen als hij langsloopt. Doet hij overigens niet bij mij Mijn vriend is echt zijn maatje...)

Robin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-06 12:23

Oh my god die acties zijn echt leuk!! o ja ik weet er nog een.. Had ik mijn hond gewassen (had in de stront gerold) Wat doet ie: Gaat ie weer heerlijk buiten rollen.. nou ..

kels

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 18:37

Die van ons gaat op schoot zitten, is wel leuk alleen hij is niet zo klein(zie link onderschrift) En ook loopt ie regelmatig mensen om die binnenkomen Als ik zing(naja meeblér ) doet de hond ook mee haha.