Hahahaha
Ik zal ff denken wat er met Resa & Bram zijn gebeurt (Katten)
Resa : (Pers , 16 Jaar , 9 jaar in huis)
- Een keertje is ie bij mensen in een vijvertje gevallen waar Kroos op lag.. Hij dacht dat is gras! (hij was de weg kwijt)
- Hij is op de garage gesprongen en is bij de buren op een tafeltje gaan zitten in de regen en wij moesten em komen halen want hij bleef zitten waar hij zat (vaag beest)
- Toen we een nieuwe pui hadden (uit slaande deuren) dacht hij dat de deur nog op de zelfde plek zat NIET dus! Hij is bijna letterlijk tegen het glas aan gerendt
.
- In de zomer van 04. dacht ie dat ie kon lopen in de lucht (de zonnescherm was wel uit) ,
dus is hij zo het raam uit gelopen en is uiteindelijk wel op de zonnescherm terrecht gekomen en is door de Buurman eraf gehaald want wij 2 waren de enige die het gemerkt hadden.
- We hadden tegen de aannemer gezegt dat hij het hek wel dicht moest doen als ie naar buiten ging , maar de deur mocht wel open houden van het huis.
Maar hij was het vergeten en Resa is eruit gevlucht en is maar eens door de wijk gegaan en er zijn zo'n 6 mensen achter hem aan gegaan en om te zoeken..
En later werd hij terug gezet in huis + deur dicht is hij boos en rennend naar boven gevlucht naar de nieuwe badkamer en is in bad gesprongen waar water in zat.
Dus die was kletsnat 
- En hij heeft een keertje zo'n 2,5 uur buiten op het afdakje van de voordeur in de regen gezeten terwijl wij het niet wisten..
Bram : (Brits Korthaar Blauw , 6 Maanden , 3 Maanden in huis)
- Hij werd mee genomen in de badkamer en hij heeft niks gedaan met het water ,
maar aan het einde van de badkamer had ik de stop eruit gehaald en voor zijn neus gelegt en kijken wat ie er mee ging doen..
Maar hij dacht dat hij er niet over heen kon is dus maar gewoon door het bad gegaan waar het water er uit ging dus hij was kletsnat 
- Hij had 23-03-06 een vaas met paastakken laten vallen (hij speelt met de takken).
Dus alle water is eruit gegaan en me oudste broer was bezig om droog te maken de grond + kleed..
Bram was al nat aan zijn poten en wat doet meneer!
Gaat erin liggen (in het water) dus hij helemaal kletsnat..
Maar ik weet nu niet echt veel van Bram maar hij is nog maar 3 maanden bij ons