Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Paraat schreef:http://www.nu.nl/news.jsp?n=692912&c=10&rss
Ze zijn nu eenmaal niet als dier met ons mee geëvolueerd zoals paard, hond, of kat wel is.
miekelover schreef:ik haddie schuifje al afgeplakt met plakbland zodat hij daar door niet kon ontsnappen. en schijnbaar is hij via het dak gegaan
Paraat schreef:Maar dat is dus ook het hele probleem van de hamster (arme beestjes), ze worden wél gezien als knuffeldier. Dat zie je aan alles. De producten die voor ze op de markt zijn, felgekleurde kooitjes, loopballen voor door de kamer, een scala aan snoepgoed...
Wuis schreef:Schimmelig schreef:(wat heb je eigenlijk aan een hamster, die beestjes worden sowieso niet graag aangehaald)
Blijkbaar weet jij niks maar dan ook echt niks van hamsters af
miekelover schreef:ik haddie schuifje al afgeplakt met plakbland zodat hij daar door niet kon ontsnappen. en schijnbaar is hij via het dak gegaan
natasja50 schreef:Je zult nog veel moeten leren over dierverzorging.
Vind het vreemd dat je die opleiding doet en er niet naar handelt...
Wat die hond betreft. Een pup hoort niet alleen in de keuken los te lopen 's nachts. Zal ook niet het eerste zijn wat vernield is. Onze pups verbleven de eerste maanden als ze alleen waren in een bench. Ze zijn dan ook heel gauw zindelijk. Het zijn net kleine kinderen: je kunt ze niet alleen zonder toezicht laten.
En dat is niet zielig als je ze ook het voer in de bench geeft dan is dat hun eigen veilige plekje. Onze hond ligt er nu heel vaak in vooral als het hem te druk is...
Nooit hebben onze honden ook maar iets kapot gemaakt.
miekelover schreef:even paar antwoorden. De hond slaapt in een dichte keuken met een mand met veel speelgoed. Ze kan dan in de woonkamer niks kapot bijten. Dit is haar vaste plekje. Ze neemt soms je schoenen mee in de mand.
dat van die tas, dat intereseert me niet, kan gebeuren met een jonge hond
Ik heb deze kooi niet gekocht maar gekregen van iemand met een hamster erin. Met een grote buizenstelsel.
dus? je vorige hamster was ook ontsnapt, je had beter moeten weten
Het is het kat zijn instinct om een muis/hamster of wat dan ook op te eten of dood te maken.
de kat is de schuldige ook niet, je had moeten zorgen dat ze elkaar niet tegen konden komen
Ik vind dat jullie erg fel gereageren met het feit van je moet nog veel leren met dierverzorging. Maarja schijnbaar weten jullie altijd alles beter en maken jullie nooit een fout
oja hoor, ik maak heus wel eens fouten... ik vind het gewoon waanzin dat in zo'n korte tijd, twee dieren op dezelfde manier dood gaan.. en dat je dus die opleiding doet, dat zou toch moeten betekenen dat je begaan bent met dieren en je verstand gebruikt.
miekelover schreef:Ik vind dat jullie erg fel gereageren met het feit van je moet nog veel leren met dierverzorging. Maarja schijnbaar weten jullie altijd alles beter en maken jullie nooit een fout