mijn slangen (waarschuwing zitten eetfoto's bij!!)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

onley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-06 23:59

Navidad schreef:
kimdepim schreef:
jah *zielige ik ..

ag kom op zijn harstikke leuke dieren ik heb er 16 zitten. ik heb er geen problemen en moet eerlijk zeggen ben er net mee begonnen en heb nu al een overvloed en kan niet meer zonder.

Btw ts: ga je wel eens naar beursen?

19 maart is er in houten een grote beurs.

ik ga indd ook naar beurzen deze nu in houten sla ik over heb te veel rekeningen en ik woon in limburg dat is toch even bijna 2uur rijden

maar de elaphe guttata zijn indd goeie beginner slangen.
hou je meer van forse slangen dan zijn regiussen ook goed mits je ze niet te veel hanteert en appart houd (stressdieren)

de melkslang is volgens mij zonder cites papieren.

en de sommige wurgslangen wel weer
waaronder ook de regius (ballpython)

Het zijn dag en nachtdieren.
en je kunt ze rustig op kamer tempratuur houden mits je een warmtemat in de bak hebt liggen die constant 30 graden is.
zo heb je de kans dat je je slang vaker ziet.

De lampropeltis zijn super actieve dieren en crossen het hele terra af zowel overdag al het sávonds

Ik persoonlijk vind lampro's het einde alleen jammer dat die andere slangen graag opeten en je ze daarom allemaal appart moet houden
vandaar dat ik ze nog niet heb!

Maar als mijn stelling klaar is waar geloof ik zeker
15 a 20 bakken in komen dan zullen deze zeker weer in de collctie komen.

Meetje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 16:09

Misschien een domme vraag hoor maar ik las dat je nog een paar slangen hebt besteld.
Ik neem aan dat dat anders gaat als wanneer ik een broek bij neckermann bestel dus zou je me willen uitleggen hoe dit werkt,hoe zo'n slang wordt vervoerd en waar je zoiets besteld.

Ik wil geen slang hoor, vind ze doodeng maar vind het wel leuk om alles te weten

Marye78

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 17:06

Meetje22 schreef:
Misschien een domme vraag hoor maar ik las dat je nog een paar slangen hebt besteld.
Ik neem aan dat dat anders gaat als wanneer ik een broek bij neckermann bestel dus zou je me willen uitleggen hoe dit werkt,hoe zo'n slang wordt vervoerd en waar je zoiets besteld.

Ik wil geen slang hoor, vind ze doodeng maar vind het wel leuk om alles te weten

Bij een kweker Net als dat je een pup of een kitten kunt bestellen.

Meetje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 17:08

En hoe duur kost zo'n slang dan als ie nog klein is?

Woogy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 17:51

onley schreef:
cool ik vind ze ook super mooi maar kunnen flink aan de maat gaan he

Mijn wens is ooit een python regius albino te kunnen kopen (3000 euro)

haha tel maat uit je winst er was een site www.ballpython.com geloof ik. staan van die super dure regiussen op. niks voor mij, vind ze weinig aan eerlijk gezegt. op mijn flippy na
de frieseis zijn inderdaad geen regenwormpjes. de dame is nu zo'n 2,50 en de man zo rond de 2,20. zij kan 3,50 worden gelukkig hebben we een terrarium van 4 meter hoog
als we eieren hebben en ze komen uit, wil ik wel ene vrienden prijsje maken voor eentje

Globetje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 18:16

Nog een reptielen (foto) topic
Mooie slangen ik vind elaphe guttata kleurslag: candy cane altijd zo grappig gekleurd
Mooie terraria ook!

Marye78

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 18:17

Meetje22 schreef:
En hoe duur kost zo'n slang dan als ie nog klein is?

dat ligt helemaal aan het ras. Ik heb mijn Boa CC als baby op een beurs gekocht, was 250 gulden. (was echt nog zo'n blauw mini beestje, baby boa's zijn zo schattig ) Boa's zijn trouwens levenbarend, in tegenstelling tot de meeste andere slangen. (dus geen eieren, maar net als bij zoogdieren).

develwife

Re: mijn slangen (waarschuwing zitten eetfoto's bij!!)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 18:21

Hoi,

Mooie beestjes hoor ben ook gek op slangen maar ik durf ze niet te nemen vanwege het zelf voeren van dieren daar kan ik niet goed tegen.

Groetjes

develwife

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 18:21

Hoi,

Mooie beestjes hoor ben ook gek op slangen maar ik durf ze niet te nemen vanwege het zelf voeren van dieren daar kan ik niet goed tegen.

Groetjes

onley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-06 18:37

Woogy schreef:
onley schreef:
cool ik vind ze ook super mooi maar kunnen flink aan de maat gaan he

Mijn wens is ooit een python regius albino te kunnen kopen (3000 euro)

haha tel maat uit je winst er was een site www.ballpython.com geloof ik. staan van die super dure regiussen op. niks voor mij, vind ze weinig aan eerlijk gezegt. op mijn flippy na
de frieseis zijn inderdaad geen regenwormpjes. de dame is nu zo'n 2,50 en de man zo rond de 2,20. zij kan 3,50 worden gelukkig hebben we een terrarium van 4 meter hoog
als we eieren hebben en ze komen uit, wil ik wel ene vrienden prijsje maken voor eentje

ik vind ze helaas voor jou niet mooi die freisei's

daar tegen die blauwe (bleu beuty's ) wel weer

en slangen kun je kopen al vanaf 10 euro

en die wat ik besteld heb zijn indd bij een kweker net als bij een hond die je bij de fokker kunt bestellen

onley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-06 18:38

develwife schreef:
Hoi,

Groetjes

dan moet je ze niet nemen anders verhongeren ze