Liedje schreef:Als een hamster eenmaal gewend is aan een drinkflesje.... is het heel moeilijk tot niet mogelijk om hem aan een waterbakje te laten wennen toch ??
Dat is wat ik altijd gedacht heb.
Nee hoor dat is niet waar.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Liedje schreef:Als een hamster eenmaal gewend is aan een drinkflesje.... is het heel moeilijk tot niet mogelijk om hem aan een waterbakje te laten wennen toch ??
Dat is wat ik altijd gedacht heb.
Wuis schreef:@radnah2: Je kunt niet over het algemeen over 'dwerghamsters' praten, er zijn verschillende soorten, de ene soort zijn hele sociale dieren (vb campbelli's en roborovski's) en de andere soort is totaal niet sociaal (vb chinese dwerghamster).
Devica schreef:
ik heb liever geen reacties meer in dit topic
Muizje schreef:Ik slaap nou zelfs niet op m'n eigen kamer omdat m'n ratten z'n herrie maken(Moeten altijd perse 's nachts tikkertje gaan spelen ofzo
)
_Marjolein_ schreef:Wat 'n kinderactige reacties hier weerTypisch bokt weer hoor!
Wees blij dat ze em verkocht heeft en dat ie nu een goed plekje heeft. Ze geeft tenminste om het beestje!
baroen schreef:oh dat zal best, dat heb ik zelf ook al gezegd hoor, voor de hamster maakt het niet zoveel uit, als ze nu goed zit ( en dat is dus ook maar even de vraag omdat ze samen zit, maar oke) ik merkte alleen op dat het een kul reden is, en dat vind ze van niet.. ze vind het compleet normaal om om zoiets een dier weg te doen en of het nou "maar" een hamster is of niet, het ging mij er om dat ik het niet normaal vind, kom er dan eerlijk voor uit dat je geen zin hebt om over een oplossing te denken en dat het beestje eigenlijk te lastig is...
Guinevere schreef:Oei, bokt neemt geen blad voor de mond.Ik ben het er gedeeltelijk me eens, maar Devica is nog heel jong dus ik vind meer dat dit iets is waar haar ouders dan maar vantevoren aan hadden moeten denken.