Laydy verkocht... (Hamster)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 12:29

Liedje schreef:
Als een hamster eenmaal gewend is aan een drinkflesje.... is het heel moeilijk tot niet mogelijk om hem aan een waterbakje te laten wennen toch ??

Dat is wat ik altijd gedacht heb.

Nee hoor dat is niet waar.

Liedje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 12:29

Mmm... dat heb ik altijd gehoord /gedacht

Muizje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 12:44

Ik vind het wel een goede reden hoor.

Ik slaap nou zelfs niet op m'n eigen kamer omdat m'n ratten z'n herrie maken (Moeten altijd perse 's nachts tikkertje gaan spelen ofzo )

En syrische hamsters zijn idd solitaire dieren die niet goed in een groep kunnen leven, ik hoop dat het goed gaat!

Dooortje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 12:45

nee dat is idd niet waar ik heb ook een keer een hamster gekocht omdat die teveel lawaai maakte (volgens het vorige baasje) en die dronk ook altijd uit een flesje en nu uit een waterbakje

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 13:13

Ik ben benieuwd of het hamstertje inmiddels nog leeft

radnah2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 14:45

Ik vind het heel erg voor je en hoop dat ie een goed tehuisje krijgt/heeft.

Maar hamsters zijn idd solitaire dieren. Dwerghamsters kunnen soms nog wel eens met elkaar over weg maar ook alleen als van het begin af aan bij elkaar zitten. Je hebt 10% kans dat het wel goed gaat maar dan heb je ook echt geluk gehad.

Ik heb het ook een keer geprobeerd (niet in hok maar op m'n bed) maar toen viel m'n ene hamster m'n andere al aan toen ie in de buurt kwam. Dus alweer snel uit elkaar gehaald want hij vermoorde de ander echt.

Wees dus aub voorzichtig. en dit zeg ik echt niet omdat ik het een stom plan ofzo vind maar ik denk ook niet dat je het leuk vind als je hamster de volgende dag alweer dood is omdat ie vermoord is door de andere hamster.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 16:35

@radnah2: Je kunt niet over het algemeen over 'dwerghamsters' praten, er zijn verschillende soorten, de ene soort zijn hele sociale dieren (vb campbelli's en roborovski's) en de andere soort is totaal niet sociaal (vb chinese dwerghamster).

radnah2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 18:19

Wuis schreef:
@radnah2: Je kunt niet over het algemeen over 'dwerghamsters' praten, er zijn verschillende soorten, de ene soort zijn hele sociale dieren (vb campbelli's en roborovski's) en de andere soort is totaal niet sociaal (vb chinese dwerghamster).

Sorry dat bedoelde ik ook Moest nog "Sommige" voor

EngeltjeS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-06 19:09

dus dan is de mijne 1 van de 10 %

nog steeds gaat het goed (lees ik via emails)
maar NOG maals

ik heb liever geen reacties meer in dit topic

mvg devica

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 19:23

Daar ben ik blij om. Maar helaas zal dat niet lang meer duren. Jammer dat je niks doet met de adviezen. Maargoed, dat is je eigen keuze he. Ik ben blij dat ik straks niet rondloop met een schuldgevoel van hier tot tokyo.

Ik zal nu maar wijselijk mijn mond houden.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 02-03-06 19:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Apollo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 19:28

Gelukkig dat (bijna) iedereen het hier zo goed weet en dat (bijna) iedereen het op een perfecte eigen andere manier zou hebben opgelost. super!

Bambino

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 19:59

Pff wat een gezeur hier allemaal om zo hamster, hoeveel mensen verkopen er een paard ????????? Veel... dus..
Iniedergeval sterkte hoop dat het goed gaAt met je hamster

tessyke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 20:36

Devica schreef:

ik heb liever geen reacties meer in dit topic

open dan geen topic als je geen reacties wilt

lotttttttt

Re: Laydy verkocht... (Hamster)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 20:47

mss wil ze steun

Mayflower_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 20:48

Wat 'n kinderactige reacties hier weer Typisch bokt weer hoor!
Wees blij dat ze em verkocht heeft en dat ie nu een goed plekje heeft. Ze geeft tenminste om het beestje!

Soprano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 20:54

Muizje schreef:
Ik slaap nou zelfs niet op m'n eigen kamer omdat m'n ratten z'n herrie maken (Moeten altijd perse 's nachts tikkertje gaan spelen ofzo )

Ratten zijn dan ook nachtdieren... Dus normaal had je dit geweten...

baroen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 21:51

_Marjolein_ schreef:
Wat 'n kinderactige reacties hier weer Typisch bokt weer hoor!
Wees blij dat ze em verkocht heeft en dat ie nu een goed plekje heeft. Ze geeft tenminste om het beestje!

uh ja....

Wafel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 23:10

Ik denk bij me zelf als ik dit topic lees..

HALLO allemaal !!!

We hebben het hier over een hamster die welicht al dik tevrede is met een mooi hok en optijd water en voer !!! Ongeacht van wie die is !

Wat maakt het uit dat zon beesie van eigenaar verandert ? Ongeacht de reden !!! Ook al is de reden de grootst mogelijke onzin....... Als iemand een beesie weg wil doen is dat beter dan m houden met de nodige overlast.......

Joonsel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 23:59

Wat een onzin weer. Boeiend wat voor reden..
Kom op zeg.
Ze kan toch niet van te voren weten dat ze gaat verhuizen, of wel?
Toen ze dat beestje kocht...

baroen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 00:01

oh dat zal best, dat heb ik zelf ook al gezegd hoor, voor de hamster maakt het niet zoveel uit, als ze nu goed zit ( en dat is dus ook maar even de vraag omdat ze samen zit, maar oke) ik merkte alleen op dat het een kul reden is, en dat vind ze van niet.. ze vind het compleet normaal om om zoiets een dier weg te doen en of het nou "maar" een hamster is of niet, het ging mij er om dat ik het niet normaal vind, kom er dan eerlijk voor uit dat je geen zin hebt om over een oplossing te denken en dat het beestje eigenlijk te lastig is...

Wafel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 08:14

baroen schreef:
oh dat zal best, dat heb ik zelf ook al gezegd hoor, voor de hamster maakt het niet zoveel uit, als ze nu goed zit ( en dat is dus ook maar even de vraag omdat ze samen zit, maar oke) ik merkte alleen op dat het een kul reden is, en dat vind ze van niet.. ze vind het compleet normaal om om zoiets een dier weg te doen en of het nou "maar" een hamster is of niet, het ging mij er om dat ik het niet normaal vind, kom er dan eerlijk voor uit dat je geen zin hebt om over een oplossing te denken en dat het beestje eigenlijk te lastig is...

Als het voor de hamster nie veel uitmaakt...
Wat maakt het dan uit om er geen goede reden voor te hebben om hem weg te doen ?

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 08:32

Oei, bokt neemt geen blad voor de mond. Ik ben het er gedeeltelijk me eens, maar Devica is nog heel jong dus ik vind meer dat dit iets is waar haar ouders dan maar vantevoren aan hadden moeten denken.

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 08:45

Guinevere schreef:
Oei, bokt neemt geen blad voor de mond. Ik ben het er gedeeltelijk me eens, maar Devica is nog heel jong dus ik vind meer dat dit iets is waar haar ouders dan maar vantevoren aan hadden moeten denken.

ze word volgende maand 17.... heel jong? aha....

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 08:54

Heel jong/vrij jong ... maakt niet uit hoe je het noemen wil, maar het gaat erom dat ze nog minderjarig is en blijkbaar niet vooruit gedacht heeft, iets wat ik van iemand die ouder is wel verwacht (al gebeurt dat ook niet altijd). Ik weet niet hoe oud ze was toen ze de hamster kreeg, al was ze 16 dan zou ik als ouder toch eerst zelf wat onderzoek gedaan hebben en dat van haar ook gevraagd.

EngeltjeS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-06 09:25

als of ik het compleet normaal vond?
ik had het liever niet gedaan hoor!

als ik het zo normaal vond, had ik geen topic geopend...

en @ guinevere, niemand kan vooruit denken, de toekomst is altijd onzeker
ik had dus ook niet geweten dat ik ging verhuizen.

mvg devica