Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
annepaardoes schreef:ik bedoel net zoiets als wij een achternaam hebben. Teminste geen kennel naam. Want waar wij onze hond vandaan hebben heet de kennel heel anders.
en ik heb al uitgelegt waarom in dit topic had gestart.
annepaardoes schreef:pluck: maar ik bedoel maar dat niet elke hond van de ukkesteyn van de zelfde fokker komt. Mijn hond komt uit overijssel en zijn moeder komt weer uitfriesland enzo. Ja en mijn hond heeft een stamboek
annepaardoes schreef:nou ik heb een hond met stamboek en hij heet voledig buddy van de ukkesteyn en wij hebben onze hond van een fokker uit overijsel. En hij vertelde toen dat zijn teefje (ook van de ukkesteyn) uit friesland komt. Net als de vader van mijn hond.
Dus verklaar dat maar eens.
als onze hond het vaker gaat doen laten we eerst iemand anders bij kijken en anders de DA of hij niet iets lichamelijk heeft en dat pas evt. een echt gedragsterapeut.
er zijn wel meerde oplossingen dan alleen een gedragsterapeut
annepaardoes schreef:onze hond heeft een stamboek van raad van beheer met de naar van de ukkesteyn en wij hebben onze hond niet bij heike gekocht maar in overijsel
annepaardoes schreef:ik ga niet zo informatie vrijgeven over internet wat evt. negatief zou kunnen zijn voor de fokker
annepaardoes schreef:en zijn ouder heten ook van de ukkeysteyn (hebben allebij stamboek) en die komen ook niet van heike.
hoe verklaar je dat dan