Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Desiree schreef:Ik vind het zwak namelijk om overal je mond over dicht te houden en je overal van te distantieren "want je weet dit of dat niet".
Izie schreef:gestireliseerd (?)
Shiloh schreef:NoaC schreef:Ik begrijp Desiree wel; sommige mensen zijn wel heel makkelijk.
Zeg niet dat dit in dit geval ook zo is, maar dieren worden vaak helaas om de meest simpele reden al afgedankt.
Vaak ja, maar niet altijd....
Ik zou mijn hond ook niet zomaar weg kunnen doen, maar ik vind het te makkelijk om meteen een conclusie te trekken als je de feiten helemaal niet kent. Dat vind ik gewoon laf en daarbij heb ik gewoon een hekel aan vooroordelen...
Als dat werkelijk de enige reden is geweest dat vind ik het inderdaad ook een stinkmodder reden, maar goed, misschien is er wel meer.
Is het nou zo moeilijk om niet METEEN je oordeel klaar te hebben en niet GELIJK je conclusies te trekken, terwijl je eigenlijk NIKS weet....
Shiloh schreef:Desiree schreef:Ik vind het zwak namelijk om overal je mond over dicht te houden en je overal van te distantieren "want je weet dit of dat niet".
Er licht een hele grote brede wereld tussen "vooroordelen" en "gewoon je mond houden" ...