verkopen ze echt puppy's als voer?!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

roxiie

Re: verkopen ze echt puppy's als voer?!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 14:17

Zou me niks verbazen ze voeren ze ook levende konijnen en ratten

PatriciaB

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 14:35

Joyckuh schreef:
Ik ken iemand en die voert zijn slang wel degelijk puppies en kittens, dat hoeft helemaal niet duur te zijn, misschien zelfs goedkoper als de muisjes of hebben jullie nooit een kaartje gezien met daarop puppies of kittens gratis aangeboden

Hier hebben 1x de slangen levend geprobeert te voeren, 3 ratten hadden we erbij gezet, 1 slang had geen honger en het ratje zit nog steeds hier, deze word trouwens niet meer opgevoerd en we zijn weer overgegaan op de diepvriesmaaltijden voor de slangen

Er word ook aangeraden je konijntje of cavia nooit gratis op marktplaats te zetten!
Dat er kittens gevoerd worden hoorde ik ook van een slangenhouder. Hij nam de kittens mee en zocht er dan een goed tehuis voor,
Kittens voeren ging hem te ver.
Het is denk ik persoonlijk wat je als huisdier ziet,voor mij zijn mijn 2 konijntjes huisdieren.

Onze slangen eten ook diepvries.
Tja, je bent een stadsmens of niet he!
De kousebandslangen zou ik op een dieet van kattenvoer kunnen zetten,daar zit ook vis in...even zielig als een diepvriesspieringkje uiteindelijk.

Marye78

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 21:03

Quellian schreef:
Dat kittens aan slangen worden gevoerd wist ik wel

Dat is omdat ze vechten en dat vinden ze dan spectaculair om te zien.. Een konijntje verstijft, geeft zich over. Heb een keer een hele discussie met iemand gehad op het marktplaats forum.