Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marjo82 schreef:ja beetje stom vraagje he.. maar hoeveel tepels heeft een hond?
Volgens mij heeft die er van ons teveel!hahahah...
MoonChloe schreef:Ik snap het nog steeds niet hoe ze het voor elkaar hebben gekregen, maar de oren en de staart zijn gecoupeerd. Doodzonde!!!!
MoonChloe schreef:Op de stal waar ik rij hebben ze sinds kort een dobermann (nog geen 1 jaar oud). Ik snap het nog steeds niet hoe ze het voor elkaar hebben gekregen, maar de oren en de staart zijn gecoupeerd. Doodzonde!!!!
In ieder geval, het is wel een schatje. Altijd wel in voor een knuffel
Moosje schreef:MoonChloe schreef:Ik snap het nog steeds niet hoe ze het voor elkaar hebben gekregen, maar de oren en de staart zijn gecoupeerd. Doodzonde!!!!
Waarschijnlijk hebben ze hem/haar uit Belgie gehaald of daar laten couperen.
Wuis schreef:Hoi Dobergekken, ik heb een vraagje.Ik heb ook een keer een duifgrijs tan dober gezien en die vond ik er echt prachtig uitzien. Waarom wordt hier niet méér mee gefokt? Ik hoorde iets van huidafwijkingen ofzo?
zitake schreef:Wuis schreef:Hoi Dobergekken, ik heb een vraagje.Ik heb ook een keer een duifgrijs tan dober gezien en die vond ik er echt prachtig uitzien. Waarom wordt hier niet méér mee gefokt? Ik hoorde iets van huidafwijkingen ofzo?
das dan de blauwe kleur, dat is een soort verdunningsfacter geloof ik. Ze komen gewoon niet veel voor maar ik denk niet dat het niet toegelaten is. Het is idd een soort van huidafwijking, ik kan de specifieke uitleg wel een keer opzoeken hoor.
Marjo82 schreef:Had vorige keer idd een blauwe gezien, heel mooi maar ze had hele erge huidproblemen. Echt niet leuk meer
Dat muizen dit kunnen hebben, maakt natuurlijk niets uit... Sommige diersoorten hebben ook albino's waar niks mee mankeert.
Er bestaan ook mega grote dobermannen; net zo groot als een duitse/deense dog... fokken ze in amerika...
http://www.1-ads.net/images/391019-5.jpg