1 hond 6 hennen 1 haan, over een tijdje kuikens. dan loopt mijn diertjes aantal snel op. 1 parkiet (de andere is pas dood gegaan...) 8 konijnen een vissen in de vijver, die niet te tellen zijn..
1 hond (Roy) 1 konijn (Baloe) 2 ratjes (Jacky & Jill) en een héleboel vissen..
(en door de vissen die in de vijver zitten hebben we ook vaak een reiger, zovaak, dat ze al een naam heeft, Miep! ) Ook een eendenstel (Jip en Janneke ) maakt veel gebruik van de vijver..
Ik heb ook heel wat beessie's rond lopen. We beginnen maar met Palolieza m'n appaloosa,Abby de border-collie teef,Sumo de border-collie reu,Max kat 1,Kleine poessie kat 2,Glady's kat 3 en onze nieuwste aanwinst Josef kat 4.Ook heb ik nog een mooi aquarium vol met mooie visjes. Zo,dan schroef ik het gemiddelde weer wat omhoog!!!
Als je mij mijn gang laat gaan is het hier binnen de korste keren net een kinderboerderij/dierenasiel maar daar steekt mijn vriendin (terecht) een stokje voor.
Wij hebben .. : 4 paarden ; begin april een veulen erbij binnenkort word er 1verkocht 2 konijnen 1 kat 8 kippen stuk of 30 vissen in de ene vijver en de andere 6 goudvissen en nog 1000den zwarte vissen