Chichiba schreef:
Okay...ze zijn niet allemaal slecht nee...Toch heb ik ook een rare ervaring met een caaf kopen bij een dierenwinkel...Gelukkig had ik mezelf goed ingelezen en wist ik waar ik op moest letten...
De dieren kunnen er nog zo goed uitzien (wat ze dus bij deze winkel zeker doen) als er personeel staat te verkopen zonder verstand is nog het eind zoek...
Ze hadden toen (ruim 2 jaar geleden) keuze genoeg uit mannetjes en vrouwtjes...Ik wilde een mannetje daar ik al een mannetje had...Dus ik vraag...welke zijn de mannetjes...Nou ik mocht er zelf 1 pakken...Dus bekijk 'hem'...Ik zeg dit is een vrouwtje...Zij kijken...nee hoor een mannetje...Ik was er dus niet gerust op en zei dat ik hem niet zou kopen als ik het niet zeker wist...Toen heeft ze er uiteindelijk de leidinggevende bij gehaald...En ja hoor...het was een vrouwtje...
Meisjes van 16-17 jaar kun je geen dieren laten verkopen als ze er niets van af weten...Laat ze dan vakkenvullen...En trouwens er zijn nog genoeg mensen die thuis komen met een man terwijl ze een vrouw wilden of andersom...Al hebben ze ervoor geleerd...fout gaat het nog steeds...
Ben ik totaal met je eens! Goed personeel is zeeeeer belangrijk