Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
miekelover schreef:ik train hier niet voor. Wij krijgen telkesn 5 weken curcussen op school. De ene keer hondentraining en de andere keer trekker rijden. Curcus hondentraining heb ik al gehad. Alleen met de open dag was er een wedstrijdje.
owja jullie kunnen niet oordelen over mij en de omgang met de hond. Mijn hond vind het harstikke leuk als ze mee naar school mag. Ze rent altijd gelijk naar de kas toe naar de hondentraining.
maar ik zeg al kom gewoon een gezellig dagje kijken.
En als je puppy's met elkaar laat spelen gaat het heel wat wilder aan toe dan een sprongentje maken van 10 cm.
cle0o_o0 schreef:@[*olduser*] ik snap wel wat er slecht aan is, maar waarom wordt hier zoooo vreselijk moeilijk over gedaan en over iemand die super veel wandelt door het bos etc. wordt altijd heel normaal gedaan en dat is alleen maar o zo leuk sorry hoor maar dan moet je dan ook het ene kwade met het andere kwade het zelfde beoordelen.
cle0o_o0 schreef:
@ [*olduser*] er wordt net gezegd dat je het ene kwade niet met het andere kwade moet vergelijken maar je kunt een PAARDEN jaarling toch echt niet vergelijken met een HONDEN pup van 5 maanden..
cle0o_o0 schreef:@ [*olduser*] hoe kun jij ign voor MIJ bepalen of ik wel of niet begrijp wat slecht is voor een hond?
miekelover schreef:hij loop helemaal niet mank ofzo hoor de Baika en ik doe zelf ook opleiding para veterinair en loop ook stage bij de dierenarts dus ... En op die foto's kun je helemaal nog geen conclusies trekken! en al die polietie honden en waakhonden en begeleidingshonden, iedereen echt iedereen zegt van pup af aan beginnen!!!
miekelover schreef:voor er misverstanden onstaat als je even terug leest heb ik ( tam ) gezegt dat ik op anouks naam reageer omdat ik zelf geen lid ben van dit forum ( zou ik niet willen ook want gezellig is anders ) dus al die reacties zen wel van mijn he en niet van lieve noukie![]()
![]()
caspertjuh schreef:zo maxje daar kijk je van op he! hoe oud ben jij he max, je doet zo kinderachtig }>
caspertjuh schreef:ej max mar je zeg da tie nie mag trap lope, mar da's voor geen 1 hond goed hoor! denk tie ok iets te wete!