Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Desiree schreef:Cloverdale schreef:het is inmiddels al 1,25 jaar geleden dus het is al wat meer verwerkt maar ik was echt de eerste maand zo jankerig
en mis haar nog altijd..
maar heb wel gelijk een andere hond gezocht want ik kan echt niet zonder hond eigelijk![]()
hoe stom het ook klinkt je hoort wel dat mensen dan even helemaal niks willen.. maarja ik miste die gezelligheid enorm..
en heb tot op de dag van vandaag nergens spijt van!
laat het nog een leuke tijd worden voor jou en je hond samen.. zolang je ziet dat hij/zij nog plezier in het leven heeft is het goed
LANG duurt dat he, voordat je er eindelijk overheen bent en er normaal over kunt praten! Bij mij duurt dat zeker 9 maanden toen Bessie overleden was (de hond die ik voor Polle had). Het is echt een heel zwaar verlies! Ik zeg iedere keer ook weer, "dit kan ik niet meer, geen hond meer voor mij". Maar je beleeft er zoveel vreugde van. En dan is het toch waard. WAnt ik had zo'n verdriet om Bessie, maar mijn tijd met polle had ik ook niet willen missen.
Ik kan ook niet zonder hond. Ik heb Bobbes nog, maar als polle er niet meer is komt er weer een klein hondje bij. Liefst zo'n felle donder met karakter zoals Polle.... Maar ja, dat weet je ook niet hoe dat uit pakt.
Saningie schreef:Desiree, ik zag in het park elk vreemd, louche figuur aan voor een potentieele hondenmoordenaar.. Helaas is er gewoonweg niet achter te komen, hoe, wie en waarom?? Ik had er graag een tijdje voor willen brommen..
Saningie schreef:Ik denk ook door de traumatische dood van Ravie, dat ik het nog niet heb verwerkt.. haar doodsstrijd was verschrikkelijk en ik hoop ook dat geen enkele hond (en natuurlijk baasje) dit ooit hoeft door te maken, want het is een afschuwelijke dood..
Saningie schreef:En toen ik je verhaal las schoten de tranen in mijn ogen, want dan voel ik uit je woorden waar het uiteindelijk naar toe zal leiden, het missen van je kameraadje.. Want echt geloof me, er bestaan geen trouwere vrienden in het leven dan een hond!!
Saningie schreef:Hoe is het nu met Polle, enige verbetering?
Sando schreef:Oke, dat klinkt toh wel beter...Wanneer heeft ze de laatste aanval gehad?