Het telepathie met dieren topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

PatriciaB

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 20:49

Leo_ke schreef:
@ Debo; ok dan weet ik dat. En dat snap ik ook goed overigens.

Telepathie met overleden dieren kan dus ook? Hoe gaat dat dan in zijn werking?
3,5 jaar terug ben ik m'n soulmate kwijtgeraakt, en 2 jaar daarvoor m'n andere vriendje. We zijn met z'n 3en opgegroeid, waren altijd samen. Nu ben ik zo benieuwd of er meer is, en of ze nu weer samen zijn...
Dat hoop ik echt, en ik mis ze vreselijk.

Gesprekken met overleden dieren zijn zeker mogenlijk!
Eigenlijk op dezelfde manier als met levende dieren alleen stel je andere vragen en soms voelt het anders.

Zo zonder een gesprek gedaan te hebben ben ik ervan overtuigd dat jou dieren elkaar opgewacht hebben..
Daarna kunnen ze ieder hun eigen weg zijn gegaan of samen een taak vervullen.
Vaak komen dieren ook nog regelmatig een kijkje nemen bij hun persoon en hebben ze een boodschap voor je waaruit blijkt dat je contact hebt gehad met je eigen dier

Farouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-06 20:52

Ze kunnen ook je gids zijn las ik net in een boek..

PatriciaB

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 21:06

Farouche schreef:
Ze kunnen ook je gids zijn las ik net in een boek..

Een heel mooi en geruststellend idee vind ik dat!
Ze kunnen je ook goed helpen bij het communiceren of bij problemen die je tegenkomt tijdens het communiceren.

elibeest

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 21:10

goh.. ga dit even volgen... vindt dit heel interresant...

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 21:11

Als ik jullie een tip mag geven over een écht goed boek;

Communieren met dieren (Carol Gurney)

Poiuytrewq

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 21:12

Interessant hoor, dit ga ik ook volgen

Perlina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 21:14

Schijnt dat dieren je ook in je dromen kunnen komen bezoeken.
Soms als ik 's nachts wakker wordt voel ik me wel eens angstig. Als de kat bij me op de kamer slaapt heb ik hier nooit last van. Haar aanwezigheid stelt me gerust.
Als onze overleden hond af en toe langs zou komen zou ik dit niet eng vinden, terwijl ik een mensen-geest wel eng zou vinden.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 21:19

Ik droom vaak over mijn overleden dieren. En heel vaak besef ik in die droom niet eens dat ze er 'in het echt' niet meer zijn.

BarbaLala

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 00:04

ik ga dit topic ook volgen!

valt onder telepathie in dit geval ook praten met dieren?

Perlina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 00:07

Dat is praten met dieren,met dieren praat je dmv telepathie.

Shyla25

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 00:33

Tja het is iets waar je wel in zou moeten geloven denk ik anders klinkt het nogal zweverig

Maar ik heb wel degelijk resultaten gezien bij mijn Shy na een reading.
Vandaar dat ik het ook erg graag zelf zou willen leren, het is alleen zo duur.

Je moet natuurlijk niet denken dat je door de communicatie opeens je paard allelei dingen kan laten doen of leren Dan zouden er heel erg veel anky's zijn

Perlina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 00:42

Ik denk eerder dat je zelf heel veel van je paard leert! Kan natuurlijk nooit verkeerd zijn

Bramblerose

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 00:55

Ik weet nog steeds niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Ik ben vrij nuchter, maar wil het wel graag geloven. Ik geloof immers ook dat er meer is na de dood etc.

Ik wacht nog op een volledig verslag van een gesprek met mijn paard... Ben heel benieuwd wat eruit komt...

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 09:59

Er is niks zweverigs aan hoor. Telepathie is heel normaal. Soms weet je al van tevoren als iemand gaat bellen. Of je denkt, die en die moet ik eens bellen, en een minuut later bellen ze jou op.
En wat dacht je van een hele groep vogels die samen vliegen. Door middel van telepathie weten ze welke kant de groep op zal gaan.

Het is iets wat we allemaal kunnen, we bezitten deze 'gave' vanaf onze geboorte. Maar zulke dingen worden door volwassenen de grond in gestampt of genegeerd, vandaar dat je er geen aandacht meer aan schenkt en het verleerd.

banish

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 10:18

Ik ben ook een heel nuchter type en weet nog niet zo goed wat ik allemaal wel en niet moet geloven.
Een tijdje terug ben ik echter via een kattenforum in contact gekomen met iemand die met dieren praat. Ik heb haar gevraagd om een consult voor mijn overleden Gijsje (dat was écht mijn álles)
Alle dingetjes die ze me vertelde klopten! Terwijl ik haar nog niks verteld had over hem.

Wat ze bijvoorbeeld ook schreef en wat mij heel erg raakte, is dat ze vaak bij mijn jongste kat is, omdat hij 'nog zo klein is' (hij is al 4 maar inderdaad heel jong van geest). En ze zei verder dat Gijsje aan Casper leert dat het fijn is om bij mij te zitten en is ook af en toe bij mij.
En dat gevoel heb ik ook inderdaad. Soms kan Casper mij zo aankijken als hij bij me komt zitten. En dan denk ik nu "Gijsje is er weer bij". En dat voelt heel fijn.

Het consult was wel duur (35 euro). Maar ik geloof dat ik het nog wel eens zou willen doen met een van de andere katten.

Tancreda4

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 12:56

Ik geloof er wel in, al ehb ik er geen ervaringen mee. Stiekem zit het nog ergens in mijn hoofd dat ik het nog eens wil laten doen... Het probleem is dat ik niet durf, omdat ik bang ben voor de antwoorden.....

MissRoxyy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 13:01

ook ik ga dit volgen

SheMellon

Re: Het telepathie met dieren topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 14:57

blackheart

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 15:46

Hoe doen jullie dat dan, contact krijgen met een dier? Wat moet je dan denken? Toch niet: Contact,, miep Contact

Maar mijn kat slaapt altijd bij me, dan kan ik beter slapen, als ik alleen slaap en ik word wakker in het donker word ik bang, niet als de kat er bij is.
Ook als ik me niet goed voel, gaat mijn kat altijd op de plaats liggen waar het pijn doet. Dus ook elke maand als ik ongesteld moet worden gaat ze op mijn buik liggen als ik krampen heb. Is dat ook telephatie?

Ik ben trouwens opgegroeid met mijn kat, we zijn al 15 jaar bij elkaar. Ik ben 16. Is het ook zo dat het dan makkelijker is "contact" te krijgen met mijn kat? En hoe moet ik dat doen?

Farouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-06 16:21

Ik ben in april 15, en denk het ook al een beetje te kunnen... (met nadruk op beetje )

Hoe zou je proberen contact te kunnen leggen:

Haal diep adem, hou het even vast en laat het langzaam weer gaan, zorg dat je helemaal ontspannen bent, het makkelijkste is het als je alleen bent, en verder niet te veel geluiden hoort. Je doet je ogen dicht, je kunt je ogen ook open houden, hangt er vanaf wat je prettig vind, maar kijk dan naar een neutraal punt, dus niet de hele kamer door turen. Dan denk ik in je hoofd dat het dier bij je is, en denk je je vraag of wat je wilt zeggen, of je ziet het als een filmpje in je hoofd. Het is gewoon beetje uitproberen wat je het makkelijkste vind...

Citaat:
LET OP: Ik ben ook maar een beginner en leer het samen met een volwassen familie lid. Ik oefen nu een beetje maar zo als hierboven staat doe ik het, en zo ben ik het aan het leren... Dus ik garandeer niet dat het lukt.

En dat overleden dieren je gids kunnen zijn vind ik mooi, dan heb ik mijn konijntje Skipper toch nog een beetje bij me

blackheart

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 16:27

Oke ik ga het zo meteen proberen!

Maar ik ben erg verkouden en vol, en heb hoofdpijn, zou het dan wel lukken?

Farouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-06 16:44

ik weet het niet.. Maar ik denk dat verkoudheid niet zo een probleem geeft, maar hoofdpijn weet ik niet...

Maar ik weet het niet hoor.. probeer het gewoon, je merkt het wel

Farouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-06 16:56

Afbeelding

Dit boek raad ik jullie zeker aan! Het is duidelijk overzichtelijk, en je krijgt oefeningen enz.

Sabinee_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 16:59

Iemand heeft ook met mijn paardje ´gepraat´ ! Was heel erg leuk! Alles wat ze zei klopte! Hij was heel gellukkig enzo met mij en zijn stal! En ze vertelde dat die vroeger een ongeluk had gehad enzo! Echt super was het

Farouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-06 17:01

Iemand heeft ook met mijn konijn gepraat toe hij nog in leven was.. en alles klopte, tenminste wat ik kon weten.. zijn gedachte geloof ik wel wat hij zei over mijn zusje en mij