Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chiqa schreef:Desiree schreef:Als je zelf zo'n pijn had in je oog, ging je naar de dokter, ook al kost dat zoveel geld.
Nee hoor, ik niet er moet héél wat gebeuren wil ik naar
een dokter gaan, ik denkl dat dat per
persoon verschillend is om dat te bepalen.
Citaat:Aha, jij weet dus niet hoe het is om zo'n pijn in je ogen te hebben dat je je oog steeds dicht hebt zitten en traant en traant......
Ik ben inmiddels weer naar de dokter geweest. HEb schrik gekregen van de vorige keer toen ik letterlijk KREPEERDE van de pijn en van wanhoop niet meer wist waar ik blijven moest. De huisarts heeft mijn oog in verband gedaan met flink wat zalf en zware pijnstillers gegeven (op morfinebasis) om de dag door te komen. Dat hielp.
En nu begon dat rot oog weer op te spelen... heb er toch voor alle zekerheid naar laten kijken hoor.
Desiree schreef:Heb ik dat dan gezegd?
Desiree schreef:Aha, jij weet dus niet hoe het is om zo'n pijn in je ogen te hebben dat je je oog steeds dicht hebt zitten en traant en traant......
Ik ben inmiddels weer naar de dokter geweest. HEb schrik gekregen van de vorige keer toen ik letterlijk KREPEERDE van de pijn en van wanhoop niet meer wist waar ik blijven moest. De huisarts heeft mijn oog in verband gedaan met flink wat zalf en zware pijnstillers gegeven (op morfinebasis) om de dag door te komen. Dat hielp.