[Discussie] Kleine hondjes lief, grote hond gevaarlijk!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marjon_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 16:07

die kleinen keffen meer dan die grotere honden

madelien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 16:32

ik heb zelf 2 grote honden (boxer x labradors) en 1 jacky. en ik moet zeggen, ik laat eerder mijn grote honden los als die jacky. die kleine valt alle honden aan die hij tegenkomt. en de grote die kijken ernaar en dan gaan ze weer lekker samen verder spelen.

maar ik moet zeggen, dat die kleine ook wel minder opvoeding heeft gehad als die 2 grote.
waarom? ik denk het standaard verhaal, hij kan toch niks doen, want je pakt hem op met 1 hand blablabla.

Merdahn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 19:19

Laat mensen toch lekker denken dat fluffy in een hap op wordt gevreten door een grote hond. Ik heb zelf een Akita Inu (ook een grote hond) en hoor het dagelijks. Trek me er niets van aan zeg meestal gewoon dat me hond wel erg veel trek heeft een een vers stukkie vleesch. Schrikt mensen af en ze zijn meteen stil

testebeest

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 15:47

orion1996 schreef:
testebeest schreef:
IK ken het ook, ik heb 2 honden de ene is een labrodor die mijn vriend uit frankrijk mee genomen had hij was daar zwerver. Echter hij heeft in frankrijk voor zijn eten moeten vechten en is daardoor op straat niet tof tegen anderen honden, in huis gaat het met bijna alle honden wel goed.

En mij andere hond een kruising mechelaar en hazewind die meer kwa uiterlijk op een mechelaar lijkt is ook een oude zwerver uit spanje deze is echt superrr lief tegen anderen.

MAar altijd als ik vraag of mensen hen hond bij zich willen houden denken ze dat de spanjaard (clyde) vals is en dan nee het is de labrodor dat snappen ze vaak niet.

MAar ze zijn wel allebei super tof naar anderen mensen en kinderen, maar vooral met CLyde zie ik dat veel mensen bang voor hem zijn want ja het is een mechelse herder (dat denken ze). TErwijl ze hoogstens moeten uitkijken dat hij ze niet dood likt of iets te enthousiast is met kwispelen.

Zo gevaarlijk is hij

He muts jij ook hier

jep

traan_beauty

Re: [Discussie] Kleine hondjes lief, grote hond gevaarlijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 16:00

Heb niet alles gelezen..

Maar ik vind ECHt dat kleine hondjes het meest vals zijn
Kijk maar naar z'n kleine gemene Jackrussel! oo wat schattig.. voor je het weet hangt hij in je been! Het is altijd als ik door het dorp fiets dat er kleine hondjes grommen en in me broek zitten te bijten! Nooit een grote hond hoor? oke.. ik zelf het het echt niet op kleine hondjes!
Geef mij maar een grote mooie Duidse herder Prachtig zijn die beesten.. Z'n kleintje loop zowat omver (mijn mening )
Ik vind eigelijk dat het echt aan de opvoeding ligt van de baas!
Als een hond vals is moet je de hond niet aankijken..
Maar goed ieder z'n eigen mening!

traan_beauty

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 16:02

Heey,, ergens in dit topic las ik het woordje Akita? Wie heeft er 1?
Hoor je niet vaak.. ik heb er 1 (heet kita ) Iedereen vind het
hem eng met van die wolf achtige kleuren brede bek.. Bleeh! eng!
Jaja.. Hij Likt je dood de sgat..

testebeest

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 16:03

Ik heb nog een voorbeeld een vriend van mij was gisteren bij iemand internet aan het aansluiten en de jack russel die daar liep dacht ik attack je even. En aangezien hij op de grond bezig was en hem niet aan zag komen hing dat beest ineens in zijn neus. En die jack had hem al veel vaker gezien.

traan_beauty

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 18:53

Ja, Jack russels staan niet bekend om een ''lief karakter''

Liedje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-06 19:11

Sommige baasjes