Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
yousra schreef:heb je een foto van haar staart? want ze lijkt heel erg op een turkse angora.
Nouska schreef:Hoeft toch niet meteen een raskat/kruising te zijn?? Wij hadden ook een schitterende langharige HTK kater hoorEn van onze vuilnisbak hond zeg ik maar dat het een ras op zichzelf is
Prachtige kitten trouwens! Waar is ze dan gevonden?? Met haar oogjes nog gesloten (je schrijft 1 week)?? Sommige mensen
PinkyPower schreef:maar der moet toch iets doorheen zitten, ook bij een paard zitten er altijd rassen doorheen. Ze is gevonden bij een sauna ofzo. Zonder broertjes en zusjes, en ook zonder mama natuurlijk.
Nouska schreef:PinkyPower schreef:maar der moet toch iets doorheen zitten, ook bij een paard zitten er altijd rassen doorheen. Ze is gevonden bij een sauna ofzo. Zonder broertjes en zusjes, en ook zonder mama natuurlijk.
Ja, dat wel. Vraag is alleen of je dat wel terug kan vinden. Het kan een kruising zijn van verschillende rassen en tegelijkertijd lijken op iets dat er juist niet eens inzit. Daarom is het zo moeilijk (ik wil niet zeggen zinloos) om het proberen te raden. Ras of geen ras lijkt mij trouwens onbelangrijk.
Rl_PrincEsS schreef:Een mainecoon kat is toch gekruist met een wasbeer?
Marjo82 schreef:Het zou best een maine coon kunnen zijn. Maar ik denk dat als je wilt weten of het een maine coon is, beter kan kijken naar kitten foto's van andere coons. Mijn coon had ook zo'n hoofd als kitten, maar dat is echt anders geworden.
Verder kan je het straks vast zienCoons hebben een echt karakter! Die van ons is zeer dominant, praat de gehele dag door, als iets hem niet zint gooit hij alle kopjes, borden etc. op de grond, en nog veel meer coon dingen, dus ga je eens verdiepen in de karakters! Misschien kom je er dan achter...
Het is idd niet belangrijk welk ras een kat is, maar het is altijd leuk om te weten toch
ElCamino schreef:een ragdoll kan het niet zijn.
Die hebben een andere vacht en andere kleuren.
Test het maar: Ragdolls worden lappenpoppen als je ze oppakt, je kan er dan echt alles mee doen zonder dat ze bewegen...
Marjo82 schreef:Hey, nou dat weet ik niet hoorIk denk dat een kat gewoon wel weet hoe hij kat moet zijn
![]()
En ik denk dat een coon wel weet hoe hij coon moet zijn zeg maar
Maine coons brabbelen vaak, echte praters... dus niet echt miauwen (maar natuurlijk sommige wel)
Mijn coon kent ook geen gevaar, dat is waar... en het zijn verder echte klimmers! Overal op willen klimmen...
cissy schreef:waarom zou dit kitten geen kruizing boskat kunnen zijn? omdat dr vahct nog niet lang is, dat komt pas later, niet alle boskatten hebben al een volledige vacht als kitten zijnde, het heet niet voor niet kittenvacht. Ik had in 1 nest 3 verschillende soorten vacht en degene met de kortste vacht als kitten is nu net een ijsbeer...
ElCamino schreef:een ragdoll kan het niet zijn.
Die hebben een andere vacht en andere kleuren.
Test het maar: Ragdolls worden lappenpoppen als je ze oppakt, je kan er dan echt alles mee doen zonder dat ze bewegen...