Citaat:Waarom kan er niet ook zoiets zijn voor dierenartsen
O geloof me, dat zouden we graaaaag willen. Maar dan krijg je de NMA op je dak
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Waarom kan er niet ook zoiets zijn voor dierenartsen
pluizebol schreef:Bar, wat lief van je man dat hij die poes daar niet liet creperen van de pijn en hem naar de dierenarts bracht.
Er zal toch vast een baasje van zijn die hem mist, (
dan kom je weer bij de discussie ''moet je je kat maar niet los laten lopen buiten'' maar dat is weer een ander verhaal) als het baasje toch zou weten dat jou man hem naar de dierenarts heeft gebracht zou die je toch wel erg dankbaar zijn (en je het geld dubbel terug betalen) IK tenminste wel!![]()
superman heb je !!erg lief!
muppetmayo schreef:80 euro voor een sterilisatie? hmm k heb dr 110 voor betaald.
Ik vind het inderdaad wel vreemd dat er niet een vaste prijs voor is. Als je naar de cesartherapeut (voorbeeld) gaat, betaal je ook een bepaald bedrag per half uur. We mogen alleen dat bedrag rekenen. en echt niet meer. Waarom kan er niet ook zoiets zijn voor dierenartsen? Ik begrijp dat ze er geen verlies op kunnen draaien, en ze de kosten eruit moeten halen. Maar waarom dan niet overal gelijk?
angela333 schreef:Ik vindt dat sommige mensen nogal snel ze oordeel klaar hebben over dierenartsen.
Je kunt wel merken dat de meeste niet beseffen wat medicijnen, narcose en dergelijke allemaal kosten.
Je zou is de rekening van de dokter etc moeten vragen. Maar meestal gaat dat via de verzekering dus valt het ook niet op.
Natuurlijk zal er tussen dierenartsen wel prijsverschil zitten en er zijn natuurlijk ook dierenartsen die op geld uit zijn.
Maar zoals er soms wordt gepraat over dierenartsen![]()
De mensen moesten is weten dat de dierenarts 1 van de meest onderbetaalde mensen zijn. Werkweken van tig uren en dan vaak nog weekend/nachtdiensten erbij.
Maar buiten dat er zijn altijd mensen die blijven zeuren!!!
Ja maar een dierenarts geeft toch om dieren. Ja hallo moet alles dan maar voor niks!!!
Kan me hier behoorlijk aan irriteren.
MMaxje schreef:angela333 schreef:Ik vindt dat sommige mensen nogal snel ze oordeel klaar hebben over dierenartsen.
Je kunt wel merken dat de meeste niet beseffen wat medicijnen, narcose en dergelijke allemaal kosten.
Je zou is de rekening van de dokter etc moeten vragen. Maar meestal gaat dat via de verzekering dus valt het ook niet op.
Natuurlijk zal er tussen dierenartsen wel prijsverschil zitten en er zijn natuurlijk ook dierenartsen die op geld uit zijn.
Maar zoals er soms wordt gepraat over dierenartsen![]()
De mensen moesten is weten dat de dierenarts 1 van de meest onderbetaalde mensen zijn. Werkweken van tig uren en dan vaak nog weekend/nachtdiensten erbij.
Maar buiten dat er zijn altijd mensen die blijven zeuren!!!
Ja maar een dierenarts geeft toch om dieren. Ja hallo moet alles dan maar voor niks!!!
Kan me hier behoorlijk aan irriteren.
Volgens mij zijn de ervaringen hier niet verzonnen hoor!
Ellebel schreef:Citaat:Waarom kan er niet ook zoiets zijn voor dierenartsen