ENG...echtwaar..kijk maar..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Desiree

Re: ENG...echtwaar..kijk maar..

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 00:51

Nou, de veearts is nu een uur weg.
Maar wij hebben het dus nu voor het eerst meegemaakt: een epileptische aanval! In de eerste instantie wist ik niet wat het was, en was ik bang dat POlleke ergens in aan het stikken was. Tong hing ver uit, ze trappelde met haar pootjes alsof ze aan het rennen was, maar ze lag op haar zij. Ik bleef bij haar en toen ze aan het bij komen was keek ze heel raar. Hoewel alles ontgaat, voelt ze mijn aanwezigheid. Dat weet ik, want dat heeft ze ook als ze slaapt (en dat is vice versa). Zelfs in mijn slaap waak ik namelijk over haar. Ze kwam langzaam aan bij. Bobbes lag inmiddels verstopt, die konden we nergens meer vinden.
Daarna ging ze rondlopen. Niets als rondlopen, geheel rusteloos. Over dingen struikelen, uitglijden, zoeken (maar waarnaar wist ze zelf niet). En nu ligt ze eindelijk in slaap. De dierenarts heeft spierpijn voorspeld morgen. We zullen zien wat we voor haar kunnen doen.

Ik ben altijd bang dat ik haar kwijt raak. En ze wordt in mei alweer 15.

Desiree

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 05:52

Vannacht om 4.30 uur de 2e aanval gehad. Het zal nu ongeveer 5.00 uur zijn, en polleke loopt door de kamer alsof haar leven er vanaf hangt. Ik laat haar maar. Nu maar hopen dat ze snel tot rust komt, dan kan ik ook weer terug naar bed. Ik denk wel dat ze nu aan die pillen zal moeten. 2 Aanvallen zo kort achter elkaar kan nooit goed zijn. Straks krijgt ze binnen de volgende 12 uur de 3e....

Cieltje90

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-06 08:23

Ohh...ja dat is ook erg.
Maar ze is al 14, ook niet leuk.
maar bij oude honden komt het wel vaker voor, erg sneu!
Sterkte...gelukkig dat ze niet agressief werd, zoals onze thilo deed.

Mijn vader heeft een goldenretriever van bijna 16...daar is nog nooit iets mee gebeurd...heel raar.

Liefs CIlia

Chann

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 10:26

Wij hadden 'n wit keeshondje, die is volgens mij 16 geworden, en die heeft het ook nooit gehad... Gelukkig...

@Desiree: Héél veel sterkte in ieder geval, en ik hoop dat 't goedkomt met haar wat betreft de aanvallen...

superwoman

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 10:47

Hoi Cilia
Ik heb gelezen dat het nu weer wat beter gaat en dat jullie het toch gaan proberen om 'm te houden.

Heel veel sterkte! Ik hoop dat het goed komt!

Wat ik nog wel kwijt moet is ook voor anderen om soms even naar een andere dierenarts te gaan voor een second opinion.

Als ik nu een moeilijke beslissing moet maken over één van mijn dieren wil ik niet van 1 dierenarts afhankelijk zijn....

Bumba01

Re: ENG...echtwaar..kijk maar..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 23:10

kimbalover schreef:
wat erg zeg,, ik hoop dat jullie hond er helemaal boven op komt, ik weet hoe je je voelt.
wij hebben het ook gehad met onze westy van bijna 3 van die agressieve aanvallen.
zij moest uiteindelijk in worden geslapen

Appie heeft dat toch ook die aanvallen.. nu gelukkig niet meer zovaak maar eerder was het echt erg..

Globetje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 23:16

Lijkt me echt griezelig als je zo'n aanval meemaakt
maar dit is een oud topic ik zal even temmen

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-06 11:06

ik gooi deze op slot. Als TS iets eraan wil toevoegen kan dat per TeM.