Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
annepaardoes schreef:een deense dog! ook wel bekend als de grote vriendelijke reus
kimmie261 schreef:persoonlijk vind ik wel dat je van een boxer moet houden,die platte neuzen,en dat gesnuif,zou echt niets voor mij zijn,en dat over hyper actieve gedrag ook niet..
geef mij maar een rustigere hond,een mastiff zou ikook leuk vinden,.
Desiree schreef:Bordercolliepups. Die kun je neit iedereen zo maar aanraden! Bordercollies zijn heel ondernemende honden waar je heel veel mee moet doen. Behendigheid of rennen langs de fiets. Ze zijn niet voor iedereen geschikt. Deze mensen zoeken een wat rustigere erfhond en dan begin jij over bordercollies!!!!!
Hobby schreef:Ik heb een aantal seizoenen hondencursussen gegeven en wil je toch een aantal 'stoere' hondenrassen afraden in combinatie met kinderen. Ik weet dat er bij deze rassen ook altijd hele lieve honden zijn, maar rotweilers kan ik je persoonlijk niet aanraden. Net als de bull mastiff en de Bordeaux dog (deze laatste twee hebben de neiging om zeer hardnekkig oost-indischdoof te zijn en zou ik daarom niet vertrouwen met kinderen, een hond onder commando lijkt mij prettiger)
FuRyoMaRLoeS schreef:Desiree schreef:Bordercolliepups. Die kun je neit iedereen zo maar aanraden! Bordercollies zijn heel ondernemende honden waar je heel veel mee moet doen. Behendigheid of rennen langs de fiets. Ze zijn niet voor iedereen geschikt. Deze mensen zoeken een wat rustigere erfhond en dan begin jij over bordercollies!!!!!
Dieuwke1989 schreef:... Iedereen verkondigt hier dat zijn of haar hond de beste is..
Hobby schreef:Ik heb een aantal seizoenen hondencursussen gegeven en wil je toch een aantal 'stoere' hondenrassen afraden in combinatie met kinderen. Ik weet dat er bij deze rassen ook altijd hele lieve honden zijn, maar rotweilers kan ik je persoonlijk niet aanraden. Net als de bull mastiff en de Bordeaux dog (deze laatste twee hebben de neiging om zeer hardnekkig oost-indischdoof te zijn en zou ik daarom niet vertrouwen met kinderen, een hond onder commando lijkt mij prettiger). De Engelse stafford staat er om bekend dat ze wel zeer vriendelijk naar kinderen zijn. Net als de bullterrier. Dit zijn de stoerste hondenrassen die ik nu even kan bedenken die kindvriendelijk zijn.
woofie schreef:
als jij echt de baas bent over je hond dan krijg zijn bek wel los hoor....
kimmie261 schreef:nou,waarom geen rottweiler,super honden,mits goed opgevoed!!
Citaat:
Kimmy261 schreef:
nou,waarom geen rottweiler,super honden,mits goed opgevoed!!
verder als hondentrainster zeggen dat een dogachtige oostindich doof is,en dan een terrier aanbieden,whahhahaa,nou als wel iets zo eigewijs is als het maar zijn kan is het een terrier wel...
Citaat:
CarS schreef:
Omdat de Bd er zo als hier gezegd word "stoer" uitziet maakt dit het ras niet gevaarlijker dan de gemiddelde tekkel(no offence maar moest toch een ras noemen).