Ups schreef:tuurlijk mag je fel reageren op zaken die je aan het hart gaan. Doe ik ook! en geloof me, ook ik reageer uitermate fel wanneer ik denk dat het welzijn van het dier in het gedrang komt.
Een internet forum geeft je alleen niet altijd álle informatie over de omstandigheden. Denk dan ook dat je iemand op dat moment beter kan informeren dan bekritiseren. Het stukje dat werd geplaatst over het fokken van honden vind ik dan ook oke... en je mening plaatsen oke.. maar dan wel op die manier dat mensen bewust worden van waar ze mee bezig zijn... Voor mij heeft dat nog steeds niks te maken met wel of geen rashond fokken... en ook als zij een vergoeding wil vragen voor de dekking (als alles goed is overdacht) is niks mis mee. Door een dergelijk nest zul je echt financieel niks beter worden, dat moet je echt met de juiste overtuiging en plezier doen!
ik heb ook niet bepaald naar gereageerd, ik kan alleen niet tegen kop in het zand en ikke ikke ikke wil politiek... wat er dus ook gezegd word, ze wil het niet horen... dan houd het misschien wel een keer op met taktisch, aardig enz reageren...