ohh echt weer bokt hoor!
ik denk dat ze na 20 reacties wel begrijpt dat ze dom is geweest, ze beter een kat uit het asiel kan aanbieden en er een kattenoverschot is etcetcetc!
waarom mag zij niet gewoon een nestje fokken?! ze is misschien wat dom geweest met hoe ze haar kat laat bevruchten.
jullie mogen zeker wel allemaal een nestje fokken want:
ja mijn poes is echt een moederpoes of mijn poes is een raskat. so what?! er zitten ook raskatten in het asiel en niet iedereen wil zo'n lelijke gemodificeerde onnatuurlijke raskat. je kan ook moeilijk een raskat op de boerderij houden waar hij muizen moet vangen en vies wordt!
dit meisje heeft misschien wat minder goed nagedacht over de bevruchting, maar ze heeft wel een adres voor alle katjes. die mensen hadden ook een kat uit het asiel kunnen halen, maar die katten zitten daar ook echt niet allemaal omdat hun baasje zonodig op vakantie moest. en er dan vanuit gaan dat de kennissen zich niet aan hun woord zullen houden vind ook de grootste onzin!
Soprano schreef:* Wat ik trouwens juist in je profiel lees: Je kat is nog maar 1 jaar? En je kat komt van een boerderij van mensen die je kent? Als ze zelf nestjes hebben voorwat ga jij dan in godsnaam ook nog nestjes kweken???
wie zegt dat dit dezelfde kenissen zijn?
dus is het nou echt nodig om als 30ste te zeggen dat ze dom is geweest etcetc?! ik denk dat ze dat nu wel snapt. ze kwam hier om vragen te stellen en gaf toe dat ze wat dom is geweest..
leuk om haar dan alsnog met zijn 30en aan te vallen!!!!