Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cinnepin schreef:beweging voor een puppie is alleen maar goed en bevordelijk voor de groei. ALs je een pup op gaat sluiten kunnen ze hun speelse energie niet kwijt..en ja dn krijg een valse hond ja!
Cinnepin schreef:ja en zeker met zulke rassen. en dan krijg je honden waar zij het over heeft. Goh wat barst die weer van de ervaring.
Wel raar dat mijn bordercollie en duisteherder 14 en 16 zijn geworden en nooit wat misdaan hebben. Komt dat ik zo slecht voor ze was denk ik
Cinnepin schreef:ja inderdaad!
Cinnepin schreef:ja..nou liever niet voor mij.
Cinnepin schreef:ja hahaha...trouwens waar blijft mmaxje nou???
Sammiej schreef:Jeetje mina.
Als jullie nou eens allemaal zelf een Mechelse herder nemen en hun gaan opvoeden hoef je niet hier te klagen!~
Je kent haar niet, je weet niet hoe ze nu is.
Onnuttig gezeur soms, sommige moeten het ook áltijd beter weten.
Cinnepin schreef:ben het met je eens sammiej. Nikita heeft het hartsikke fijn bij ons..en vooral bij jou met de poten in je gezicht
Sammiej schreef:Cinnepin schreef:ben het met je eens sammiej. Nikita heeft het hartsikke fijn bij ons..en vooral bij jou met de poten in je gezicht
Dat sliep niet lekker
Volgende keer doe ik zo'n clownneus op en dan moet ze met d'r pootje drukken en dan TOOOOEETT
(Haha vat dit niet te letterlijk voordat mensen ook hierom zeuren)
Cinnepin schreef:Wel raar dat
mijn bordercollie en duisteherder 14 en 16 zijn geworden en nooit wat misdaan hebben. Komt dat ik zo slecht voor ze was denk ik
Bramblerose schreef:Cinnepin schreef:Wel raar dat
mijn bordercollie en duisteherder 14 en 16 zijn geworden en nooit wat misdaan hebben. Komt dat ik zo slecht voor ze was denk ik
Jij bent toch 20? Dan zullen je ouders de honden idd goed hebben opgevoed!![]()
![]()
Maar even zonder gein: ik vind het een schattig hondje en leuk dat je zo'n enorme knuffelhond voor d'r hebt gekocht!![]()
Ik snap ook dat mensen graag goedbedoeld advies geven omdat ze bang zijn dat dieren anders niet goed terechtkomen. Maar een beetje vertrouwen in medebokkers is wel op z'n plaats vind ik. Ga nou niet direct van het negatieve uit en laat Cinnepin gewoon blij zijn met haar pup, zeker na de narigheid met het paardje.
Aan de andere kant, Cinnepin, moet je niet direct al het advies in de wind slaan, je kunt er daadwerkelijk ook van leren en ervaringen uitwisselen met mensen...
Dus, ophouden met bekvechten (t is immers kerst) en laat ieder in z'n waarde!![]()
PappaBonito schreef:Noujah!!! Hier de vriend van Cindy, tis echt een schatje tot nu toe hoor! Ik heb genoeg honden gezien in me leven en weet dat een bepaalde ras nooit zoveel invloed kan hebben op het gedrag, je heb uitzonderingen natuurlijk maar een herder hoort daar niet bij voor zover ik weet.
Ik weet zeker dat je met elke ras wel een eigenaar kan vinden die er alleen maar slechte verhalen over heeft.
Het ligt vooral aan de opvoeding en omgeving en dat gaat met cindy wel lukken dat weet ik zeker.
Maar toch jongens, bedankt voor de waarschuwingen maar tot nu toe is het een knuffel van een beest en ze heeft ook nog hellemaal niks gesloopt.
Greetzzzz Fokko
mango13 schreef:Cinnepin schreef:ja hahaha...trouwens waar blijft mmaxje nou???
Teveel mensen zijn tegen derKan ze vast niet tegen op...
Cinnepin schreef:beweging voor een puppie is alleen maar goed en bevordelijk voor de groei. ALs je een pup op gaat sluiten kunnen ze hun speelse energie niet kwijt..en ja dn krijg een valse hond ja!