mijn lieverd...voorgoed weg

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marloes__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 22:21

Ze neemt toch ook geen nieuwe hond, om haar oude te vervangen?... Dat kan natuurlijk ook helemaal niets.
Maar ik begrijp daffie wel, misschien helpt een nieuwe hond, je oude verdriet te verwerken

Heel veel sterkte met je verlies

x_eva_x

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 22:28

Jeetje wat een rotstreek,
ongeveer een jaar geleden is ook zoiets bij mij gebeurd.
Mijn hondje beet iemand op straat en mijn ouders stonden op het punt de dierenarts te bellen om hem in te laten slapen
Godzijdank gaf de dierenarts hier geen toestemming voor en gaf ons alleen een telefoonnummer van een hondentrainer.
Daarom vind ik het wel raar dat jullie dierenarts dit zomaar gedaan heeft, was er bewijs dat hij hard had gebeten? want ik neem niet aan dat de DA zomaar een hond laat inslapen

ellenlouise

Re: mijn lieverd...voorgoed weg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 23:38

daffie91 schreef:
ik vind het echt zo erg, kan echt wel uren huilen ... mijn ouders hebben hem vanmorgen laten inslapen, zonder iets tegen mij te zeggen hebben ze hem zomaar van mij "afgepikt". Hij had gisteravond mijn vader gebeten... vanmorgen had die dat wel geweten. Ik vind het echt zo stom, ieder mens krijgt tweehonderd kansen en zelfs als ze om de dood vragen, krijgen ze het niet. Mij lieve schat had echt nog nóóóit één vlieg kwaad gedaan! en nu maakt hij één keer één fout, en word hij meteen van me weggenomen... voorgoed.
Het ergste van dit alles is dat ik geen afscheid heb kunnen nemen van hem, want mij ouders hadden gewoon niets gezegt...ze hebben hem gewoon bij me "weggepikt"

Meis, ik vind het echt vreselijk voor jou. Sorry, dat ik het zeg maar wat een idiote overhaaste beslissing van je ouders!!

Laurier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-05 21:07

@linda_arnold: euh...ik zie mijn dieren ook echt niet als een produkt hoor... en er komt pas over een tijd een nieuwe hond... zoals FuRyoMaRLoeS al zegt nemen we echt geen nieuwe om de oude te vervangen. tjah.. ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik het uit moet leggen...

@ x_eva_x: ja er was echt bewijs dat hij hard had gebeten, mijn vader was gebeten en is ook met de hond naar de dierenarts gegaan. De dierenarts had dus echt bewijs. Daarnaast kwam ook nog eens dat hij de laatste tijd vaker "gromde", alleen hij had nog nooit gebeten of wat dan ook.

@ ellenlouise: bedankt voor je reactie

Nikki__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 00:12

Laurier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-05 11:43

@ HardcoreLady: heel erg bedankt voor je bewerkte foto ... die zal ik zeker bewaren

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 13:57

Wat erg zeg...ik heb er geen worden voor. Ik vind het ook een beetje een overhaaste beslissing van je ouders maar er is nu niets meer aan te doen...een paar jaar geleden heb ik ook mijn Maine Coon poes laten inslapen en ik heb haar tien jaar gehad...was ook helemaal niet makkelijk dus ik weet hoe het voelt om iets dierbaars kwijt te raken...heel veel sterkte ermee...en ik denk dat een nieuwe hond wel helpt om je gedachten af te leiden...

Sterkte!

Laurier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-05 22:30

dankje Shalimar