Beest in bed

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Chichiba

Re: Beest in bed

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 20:57

Nee ze hebben bij mij echt hun eigen plekje...Zo merk ik ook nooit dat hij op mijn kussen gaat liggen...hij is zo rustig...zou ook nooit op me stappen...Pas als hij zich uitrekt en ik dus een pootje in mn gezicht krijg denk ik oh hij ligt er weer...

Antheya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 21:34

Ik vind het niet vies, mijn Stafford slaapt gezellig naast me.
Ik droog zijn poten als hij binnenkomt en verder houdt hij zichzelf mooi schoon, tenminste schoon genoeg om in bed te mogen klimmen.
Nee, totaal geen problemen mee.

Elles

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 22:51

Onze poezen doen het (nog) niet. We hebben ze nu bijna drie maanden, beide uit het asiel.
De oudste (12) heeft niet de neiging om mee te lopen 's avonds, die heeft lekker haar eigen plekje op de bank (heeft ze zelf uitgekozen ) en de jongste (7 maanden) ként het helemaal niet, die is in het asiel opgegroeid en buiten gevonden. Ze zijn 's nachts heerlijk rustig, geen ge-race door het huis, geen gekrab aan de deur.... heerlijk
We laten het zo lang mogelijk zo, het bevalt prima

Desiree

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 22:56

He, heb je weer een kat? en 2 nog wel! Wat goed van je!

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 23:06

Van ons mogen de kleintjes lekker in bed. Vooral 's winters heerlijk warm!
Vies hoeft het niet te zijn, gewoon wat vaker het bed verschonen

ellenlouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 12:51

Desiree schreef:
En kat hoort niet op bed vind ik, maar een hond is weer wat anders.

Hahaha op de één of andere manier verbaast deze uitspreek me niet.

Enne, Bops en Pops? Hoe kom je er op! Klinkt wel heel schattig.

Desiree

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 13:21

uitSPRAAK ellenlouise.

Ja, ze heten bobbes en Polleke, afgekort Bobs en Pops.

ellenlouise

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 13:45

Huh? en ik ben niet eens lisdectisch

Horsesandme

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 13:48

jajah!!
me hondje legt altijd bij ons boven.
hij heeft boven wel een benz waar ie inkan maar meestal legt hij bij me ouders in bed
en ook wel eens bij mij

Desiree

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 13:48

heb ik ook wel eens ooit last van hoor. Weet dan ook niet hoe ik er bij kom.

Poenarie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 14:06

Mijn kat deed het wel, maar dat was ook echt alleen bij mij, bij mijn ouders deed hij het niet, maar met mij had hij ook een echte band.
Altijd bij mijn voeten, nooit bij mijn hoofd.
Af en toe ook wel bij mijn buik, die hoogte, maar meer ook niet.
Vind ut niet vies hoor, wél als je kat heel vies is, maar onze kat hield zichzelf altijd heel netjes schoon en at ook geen vogels of andere vieze dingen.

Faniek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 14:34

Alleen mijn kattenbeesten liggen bij mij op bed. Moet aan onze herder niet denken ^^

boemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 16:36

Ik ben hardstikke gek op onze kat, maar ik wil 'm echt niet in bed hebben hoor. Ik houd niet van al die haren in bed. Verder heb ik astma, dus dat is ook niet zo'n lekkere combinatie.

Als hij op bed zou liggen aan het voeteneind zou dat nog niet zo'n probleem zijn. Alleen onze kat zal en moet onder de dekens wurmen.
Dus geen feest voor hem

Renske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 16:42

vanaf ik net geboren ben lagen de katten al in mn wieg, was niet de bedoeling maar zelfs de deurklink ondersteboven zetten hield ze nog niet tegen
toen ik 3 was werd 1 van de katten voor mn neus doodgereden, toen bleef er 1 over, die heeft tot mn 15e iedere nacht op bed gelegen, toen raakte ze half verlamd(was al 18 toen) en is ingeslapen
inmiddels woon ik op mezelf en heb ik 35 kilo hond, kruising labrador x herder, en ja die mag af en toe op bed, vlak voor het bed verschoond moet worden mag hij een nachtje lekker boven slapen, bed is 2x2 dus past makkelijk
hij is superlief, ligt stil, gaat niet op me staan etc maar hij snurkt wel hij ligt wel altijd OP de dekens, eronder vind ik wat minder haha

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 16:48

Faniek schreef:
Alleen mijn kattenbeesten liggen bij mij op bed. Moet aan onze herder niet denken ^^

Dat heb ik dus ook, ik moet er niet aan denken om een hond in bed te hebben liggen, maar onze kat wel hoor.

Renske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 16:55

kat, hond, iets anders...maakt me allemaal niets uit, als ze me maar niet wakker houden

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 17:05

Onze labrador slaapt bij mij en mn vriend samen in bed.
Wij hadden eerst ook nog een maltezertje maar die hebben we in moeten laten slapen. dus dan mis je iets in je bed, toen mocht onze noah bij ons in bed(onze lab dus) en nou willen wij niet meer anders. We genieten ervan. Het enige nadeel is dat je je bed wat vaker moet verversen. hij gaat gewoon met zn modder poten bij ons op bed, daar hebben wij nml een was machine voor uit gevonden.

Sindbad

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 21:42

honden komen bij ons niet binnen. alleen als het echt erg vriest. en de katten. mijn katten zitten alleen in de winter nog wel eens binnen.
nu wel wat vaker. maar als ze vies zijn komen ze niet binnen ook. dan gaan ze de garage maar in. maar lapje.. die wil nog wel eens op mijn voeteneid liggen. maar dan moet ik heel stil liggen. anders gaat ze weg. maar meestal ligt ze alleen maar te pitten op een oude bureau stoel. en smokey sloop als jong katje altijd bij mij onder de dekens. dan kwam die tegen me aan liggen. maar toen kwam ie ook nog niet buiten.
maar hij ging samen mee naar bed. ik ga naar bed. loopt ie mee naar boven. k ga me omkleden. ging ie altijd netjes voor het bed zitten wachten.
dan ging ik in bed zitten. en zei k 'kom maar smokey' en dan sprong ie op bed. en kwam ie meestal tussen je armen liggen. en als je de volgende ochtend wakker werd. lag ie er nog. wachtte altijd tot dat je uit bed kwam. behalve als ie heel nodig zijn behoefte moest doen. dan ging ie beneden naar de bak. maar dan kruipt ie daarna weer lekker trg.

kwadraatje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 21:44

Heel soms (lees= als mijn ouders niet thuis zijn) neem ik mijn cavia wel eens mee naar boven, maar daar slaap ik dan niet mee.
Gewoon om even te knuffelen

yindey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 22:07

Lotje slaapt bij mij en Tracy slaapt bij mijn vader!
De pootjes en buikjes worden na de laatste wandeling schoongemaakt en dan hup mee naar boven!

Als ik een grote hond gehad had, dan mocht deze niet mee in bed. Ik wil nog wel wat ruimte hebben!

merrieveulen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 23:48

mijn hond slaapt lekker bij mij in bed. maar alleen met schone pootjes. ze ligt dan met haar hoofd op het kussen, of opgerold tegen mij aan. mijn moeder vindt het vies, maar mij maakt het niet uit. ze is zo lekker warm!

Sarisv

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 23:56

Bij ons mag het niet
Zou het wel gezellig vinden dat ie bij mij op slaapkamer slaapt, maar niet op bed (heb labrador)...
Dag voor dat we gingen verhuizen 31 dec. moest ik op de grond slapen in me eigen slaapkamer.. Bed was uitelkaar gesloopt en zo.. En toen kwam de hond opeens boven.. doet ie anders nooit maarja.. en ik dacht van jaa gezellig kom maar bij me slapen enzo.. mocht toen ook nog omdat dit toch laatste nacht was.. Nou het was 3 uur dat k ging slapen s'nachts en 6 uur naar beneden gebracht.. hij wou alleen maar op me bed liggen aan het voeten einde en ik moest helemaal in elkaar kruipen en dat lag niet lekker.. Steeds op stukje vloerbedekking gelegd maar kwam steeds terug en was meteen in diepe coma..
Dus nee hond op bed zal niet lukken Gewoon naast bed mag wel gezellig.. maarja ouders

Een kat misschien wel... (heb ik niet maar) ik heb bende knuffels op me bed liggen en zal een kat nog wel tussen passen, die is tenminste niet zo groot

DuckyMjöll

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 00:13

Onze kat mag ook altijd op mijn bed liggen
Ik vind het wel gezellig
Maar het nadeel is dat hij helemaal languit gaat liggen en mij zo'n beetje uit het bed gooit ..
En dat als hij net van buiten komt met van die vieze poten gewoon op je bed springt
Maar hij houd me wel lekker warm

Maya1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 00:16

Mijn ene kat gaat altijd op mn stoel liggen en die andere gaat 's avond eerst op mijn voeteneinde liggen en 's nachts voelt ie zich eenzaam en gaat ie lekker naast mn hoofd liggen. Slaat ie zn pootjes om mn nek heen
X

Nerwen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 15:34

Nee hoor, geen dieren in bed hier. Al die haren, vlooien enzo... En stel ze worden 's nachts ineens hartstikke actief

Nee, onze katten slapen gezellig in de bijkeuken iedere nacht