Heb net foto's gemaakt, moet ze alleen even op de computer zetten..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

kizz_rianne schreef:= Jij vind ze leuk om aan je gestoorde kikker te geven!
Heb net foto's gemaakt, moet ze alleen even op de computer zetten..
heb ze zelf ook gehad 
suuz_horsie schreef:Je moet ook oppassen dat ze zich niet te snel voortplanten, want geloof me, dat gaat snel !
Maar nu weer even ontopic ; als je de kooi vaak genoeg verschoont, zal het niet gaan stinken.
Maar je kan het beste een hamstertje nemen.
Die zijn over het algemeen rustiger (met name de Rusjes) en makkelijk tam te maken.

Mijn ene muis (Hyper) is best tam.. Ik doe het kooitje open en hij komt naar me toe.
De andere muis vind ik niet zo leuk (DJ). Die zit de hele dag in het huisje te slapen en als ik hem eruit wil halen gaat hij héél hard wegrennen (beetje schuw). Maar ik hoop dat dat overgaat als ik hem er gewoon elke dag even lekker uithaal. 
Eerst poepten en plasten ze na 10 seconde ongeveer je hand al onder. Had ze vandaag 10 minuten in m'n handen ofzo en ben maar een keutel tegen gekomen.
Maar ik ben van plan om een bak te maken waar ik de muizen direcht in zet als ze gaan poepen of plassen.. Ik hoop dat ik ze op die manier echt 100% zindelijk kan maken haha.
Sammm schreef:Dat gaat denk ik niet helpen, de muis brengt het in de bak zetten niet in verband met plassen.
weet ik veel of ze een blaas hebben of niet
Kom er achter dat ik dat nog steeds moet doen!
Konijn heb ik al. 
(eindelijk!!!)